دستگیری دزد خودروهای مدل بالا در اراک

به گزارش مجله یک کامپیوتر، جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری دزد خودروهای مدل بالا، با 6 فقره سرقت در اراک اطلاع داد .

دستگیری دزد خودروهای مدل بالا در اراک

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ سرهنگ سپهوند گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو مدل بالا در اراک موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره سرقت پلیس آگاهی استان مرکزی نهاده شد.

او اضافه نمود: در تحقیقات اولیه پلیس تعیین شد دزد به وسیله تماس با فروشنده خودروی سرقتی که در یکی از سایت های فروش خودرو اقدام به درج آگهی نموده بود با وی قرار گذاشته و به بهانه آنالیز خودرو به مکانیکی مراجعه و دزد ضمن جلب اطمینان مالباخته به همراه مکانیک اقدام به دور زدن با خودرو نموده و وی را نیز به بهانه ای پیاده و خودرو را سرقت نموده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در ادامه تحقیقات ماموران دایره سرقت پلیس آگاهی سرنخ هایی از دزد در یکی از استان های کشور به دست آمد.

سرهنگ سپهوند با اشاره به دستگیری متهم در یکی از روستاهای استان اصفهان با نیابت قضائی گفت: دزد پس از دستگیری به پلیس آگاهی استان مرکزی منتقل شد.

او بیان نمود: متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس به 6 فقره سرقت خودروهای مدل بالا از استان های مرکزی ، قم و گیلان اعتراف و خودروهای سرقتی کشف شده به مالباختگان برگردانده شد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 43727

به "دستگیری دزد خودروهای مدل بالا در اراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری دزد خودروهای مدل بالا در اراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید