جدال مهدی طارمی با ژوزه مورینیو

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تیم فوتبال پورتو که اردوی آماده سازی خود برای فصل نو را شروع نموده است، روز گذشته در اولیوال و پشت درب های بسته به مصاف تیم موریرنزه رفت و با نتیجه 4 بر 2 به رجحان دست یافت. در این مسابقه، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در دقیقه 16 پیروز شد گل نخست بازی را وارد دروازه حریف کند. امبمبا، تونی مارتینز و فرناندو آندراده دیگر گل های پورتو را در این بازی به ثمر رساندند.

جدال مهدی طارمی با ژوزه مورینیو

کاروان اژد ها پس از سرانجام این بازی، راهی آلگاروه شد تا در دو ملاقات محبت آمیز به مصاف قهرمان فرانسه و رم ایتالیا برود. طبق برنامه در نظر گرفته شده، پورتو روز یکشنبه سوم مرداد به مصاف لیل خواهد رفت و آبی و سفید های بندرنشین، در روز چهارشنبه ششم مرداد به مصاف رم خواهند رفت.

ژوزه مورینیو که در این فصل راهنمایی رم را برعهده گرفته است، در اردوی آماده سازی تیم خود با پورتو و مهدی طارمی روبرو خواهد شد. مصاف مهاجم ایرانی اژد ها با جالوروسی جالب توجه خواهد بود. ضمن اینکه پورتو در تاریخ شنبه 9 مرداد و پس از بازگشت به پورتو، در ورزشگاه خانگی خود به مصاف لیون فرانسه خواهد رفت.

مهدی طارمی که در فصل گذشته برترین گلزن پورتو بود و با درخشش خیره کننده ای که در این تیم داشت نگاه ها را به سمت خود جذب کرد، در فصل نو هم امید اول گلزنی سرجیو کونسیسائو محسوب می گردد و این مهاجم ایرانی کار گلزنی را از بازی های محبت آمیز شروع نموده و روز گذشته علاوه بر گلی که وارد دروازه موریرنزه کرد، روی گل تونی مارتینز نقش اصلی را ایفا کرد و با حرکتی پا به توپ و دیدنی از سمت چپ، زمینه ساز گل سوم تیمش بود.

ورزش سه

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: فرارو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 61759

به "جدال مهدی طارمی با ژوزه مورینیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال مهدی طارمی با ژوزه مورینیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید