ایران خودرو چقدر خودرو انبار نموده است؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گفته معاون ایران خودرو، تعداد خودروهای ناقص فعلی این خودروسازی که انبار شده اند به 70 هزار دستگاه در انبار رسیده و علت اصلی آن، اختلال در تأمین قطعات الکترونیکی و لوازم وارداتی وابسته به آن ها است.

ایران خودرو چقدر خودرو انبار نموده است؟

خبرنگاران - بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، عمده مسائل خودروهای ناقص و انبار شده را وجود بحران در صنعت خودروسازی جهان به علت تأمین نشدن به موقع تراشه الکترونیکی به سبب مسائل ناشی از همه گیری ویروس کرونا در جهان و تعطیلی های ناشی از آن دانست.

وجود 10 هزار تعهد برای تارا

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از 10 هزار تعهد (تا به امروز) برای خودرو تارا (دستی و اتوماتیک) و شروع تحویل 900 دستگاه از این خودرو در اولین سری از تحویل مدل دستی اطلاع داد و مدعی شد قطعاً به تمامی تعهدات این خودرو عمل می گردد.

به گفته بابک رحمانی، پس از ایفای تعهدات ایجادشده در مقطع اولیه که طی یک دوره پیش فروش شکل گرفته است، در آینده برنامه های تازه فروش تارا اعلام خواهد شد. این مقام مسئول شرح داد:برای امسال حدود 10 هزار تعهد خودرو تارا ایجاد شده است که شامل تارا اتوماتیک و تارا دستی است. اولین موعد تحویل تارا دستی تیرماه بوده است که دعوت نامه های آن به اسم یکی از برجسته ترین محصولات فراوریی ایرانی، به موقع صادر و تکمیل وجه مشتریان در حال اجرا است. 23 مرداد هم مراسم نخستین مرحله تحویل فوری تارای دستی به مشتریان برگزار گردید. اولین سری خودروی تارا با تعهدات تیرماه حدود 900 دستگاه بوده که دعوت نامه ها صادر و فرایند تحویل شروع شده و خوشبختانه فراوری تارا طبق برنامه در حال اجرا است.

تکلیف بازگشت هایما به سبد محصولات

رحمانی در رابطه با بازگشت هایما به سبد محصولات ایران خودرو، ضمن یادآوری اینکه حدود دو سال هیچ تعهد تازهی برای هایما به سبب تحریم ها و قطع همکاری شریک خارجی ایجاد نشده بود، خاطرنشان کرد که با پیگیری های انجام شده و اخذ مجوزها برای به روزرسانی قیمت ها، تعهدات معوق این خودرو به روز شد و تمامی تعهدات S5-ها تحویل شده و S7-ها هم در مرحله صدور دعوت نامه ها و تکمیل وجه مشتریان است.

وی شرح داد:تعداد زیادی تعهد هایما طی سال های گذشته ایجاد شده بود که به سبب تحریم ها، قطع همکاری شریک خارجی و موانع بانکی و… به صورت معوق درآمده بود. از همین روی از ایجاد تعهد تازه برای خودرو جلوگیری کردیم و قریب به دو سال بود که هیچ تعهد تازهی برای هایما ایجاد نشده بود. خوشبختانه با پیگیری های انجام شده، تعهدات قبلی محقق شد و در حال حاضر هیچ تعهد معوقی چه برای هایما S5 و چه هایما S7 وجود ندارد. تمامی تعهدات S5-ها تحویل شده و برای S7-ها هم دعوت نامه ها ارسال شده و مشتریان تکمیل وجه نموده و آماده تحویل اند.

منبع: زومیت

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: بیت ران
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 62862

به "ایران خودرو چقدر خودرو انبار نموده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران خودرو چقدر خودرو انبار نموده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید