یک قابلیت پرطرفدار به واتس اپ اضافه می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران: واتس اپ اخیرا به علت سیاستهای حریم خصوصی خود هدف انتقاد قرار گرفته است اما ممکن است به روزرسانی آینده این پیغام رسان به کاربران کنترل بیشتری روی تنظیمات حریم خصوصی فراهم کند.

یک قابلیت پرطرفدار به واتس اپ اضافه می گردد

واتس اپ یک برنامهٔ پیغام رسانی فوری برای تلفن های هوشمند است.واتس اپ به وسیله شرکت سهامی واتس اَپ ساخته شده و مؤسس شرکت و سازندهٔ این برنامه یان کوم است. واتس اپ، سامانه ای نرم افزاری برای گوشی های هوشمند اندروید و آی او اس است. واتس اپ از ارتباط اینترنت موبایل یا وای-فای برای فرستادن پیغام استفاده می نماید.

تنظیمات حریم خصوصی تازه

واتس اپ چند سال پیش تنظیمات حریم خصوصی تازهی معرفی کرد که به کاربران اجازه می دهد تنظیمات مربوط به این که چه کسانی می توانند تصویر پروفایل آنها را مشاهده نمایند، درباره (About) و آخرین بازدید (Last Seen) را تغییر دهند. هر کدام از این موارد می تواند بین گزینه های همه، تماسهای من یا هیچکس تنظیم گردد که سطح کنترل بالایی نبود. اما اکنون اپل پارامتر تازهی برای آخرین بازدید معرفی نموده که تماسهای من بجز (My Contacts Except) نام دارد و به کاربران امکان می دهد تماسهای خاصی که مایل نیستند آخرین حضور آنلاین آنها را مشاهده نمایند را بلاک نمایند.

وب سایت WaBetaInfo اسکرین شاتی از iOS را به اسم مدرک اثبات این قابلیت منتشر نموده با این حال خاطرنشان نموده که قابلیت تازه نهایتا در هر دو نسخه iOS و اندروید واتس اپ عرضه می گردد. این پارامترها بعلاوه برای تنظیمات تصویر پروفایل و درباره، قابل کاربرد خواهد نمود. طبق این اسکرین شات، اگر شما تنظیمات آخرین حضور را برای فردی بلاک کنید، در مقابل شما هم نمی توانند آخرین حضور وی را مشاهده کنید.

این وب سایت فناوری خاطرنشان نموده که قابلیت مذکور همچنان در دست طراحی است و بنابراین ممکن است در به روزرسانی آینده عرضه گردد یا کنار گذاشته گردد. به نظر می رسد این قابلیت یک تنظیمات منطقی است که باید پیش از این در اپلیکیشن واتس اپ گنجانده می شد.

سایت طلا

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه تفریح دارد

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: رکنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 64349

به "یک قابلیت پرطرفدار به واتس اپ اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک قابلیت پرطرفدار به واتس اپ اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید