کلاهبرداری 12 میلیاردی خودرو در هرمزگان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری خلافکار حرفه ای اطلاع داد که با درج آگهی در سایت ثبت نام جعلی خودرو، مبلغ 12 میلیارد ریال از 25 نفر مالباخته کلاهبرداری نموده بود.

کلاهبرداری 12 میلیاردی خودرو در هرمزگان

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، سردار غلامرضا جعفری سه شنبه 31 تیر اعلام کرد: کارآگاهان اداره جعل و کلاه برداری پلیس آگاهی استان هرمزگان با بهره گیری از شیوه های پلیسی و استفاده از تجارب ارزنده خود یک باند کلاه بردار که در پوشش یک شرکت با درج آگهی در سایت ثبت نام جعلی خودرو با دریافت وجه از مشتریان کلاه برداری می کردند، شناسایی و پیگیری موضوع را در دستور کار قراردادند.

در آنالیز های اولیه محرز شد متهم با اعمال فریبکارانه با درج آگهی دریکی از سایت های فروش به بهانه ثبت نام خودرو تحت عنوان شرکت، طی قرارداد فروش خودرو بالغ بر 12 میلیارد ریال وجه نقد از مشتریان (مالباختگان) کلاه برداری نموده است که تا به امروز 25 شاکی و مالباخته در این خصوص شناسایی شده است.

با انجام اقدامات پلیسی این کلاه بردار حرفه ای در شهرستان بندرعباس شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد که در بازپرسی های فنی صورت گرفته به ارتکاب جرم کلاه برداری از شهروندان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه با توجه به شیوه و شگرد این متهم احتمال کلاه برداری های دیگری نیز از نامبرده متصور است، از شهروندان خواست درصورتی که با این ترفند مورد کلاه برداری قرارگرفته اند به پلیس آگاهی استان هرمزگان مراجعه نمایند.

پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان کوشش می نماید و ضروری است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرائم، هرگونه موارد مشکوک را به وسیله تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 36885

به "کلاهبرداری 12 میلیاردی خودرو در هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری 12 میلیاردی خودرو در هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید