کشف هزار و 700 دستگاه ماینر در کرمان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف هزار و 700 دستگاه ماینر قاچاق در سطح استان در یک سال گذشته خبر داد.

کشف هزار و 700 دستگاه ماینر در کرمان

به گزارش خبرنگاران کرمان؛سردار عبدالرضا ناظری گفت: با تلاش و همکاری ماموران در برخورد با دستگاه های استخراج غیر قانونی رمز ارزها از ابتدای خردادماه سال 1399 تا مدت مشابه در سال جاری ،هزار و 700 دستگاه ماینر کشف که علاوه بر استفاده غیر مجاز آن ها تبعات سویی در حوزه اقتصادی و اجتماعی در پی داشتند.

وی با بیان اینکه استخراج رمز ارزها در سه بخش خانگی،نیمه صنعتی، و صنعتی انجام می شودگفت: پلیس با این موارد برخورد قانونی خواهد داشت و در طی این مدت 106 نفر متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به قاچاق بودن دستگاه های ماینر و استفاده بی رویه آنها از انرژی برق گفت: دستگاه های استخراج رمز ارز نو نیستند و به صورت دست دوم و به نام دستگاه خارج از استفاده وارد کشور می شوند و عملکرد مثبتی ندارند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در انتها از زحمات کارشناسان سازمان صمت و شرکتهای توزیع نیروی برق شمال و جنوب استان که تعامل خوبی در ارتباط با جمع آوری رمز ارزها با پلیس دارند، تقدیر و تشکر کرد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60309

به "کشف هزار و 700 دستگاه ماینر در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف هزار و 700 دستگاه ماینر در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید