کشف سه فقره احتکار خودرو در استان سمنان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/سمنان معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از تشکیل سه پرونده احتکار خودرو در این استان اطلاع داد.

کشف سه فقره احتکار خودرو در استان سمنان

مهدی یحیایی 17 تیرماه در شورای معاونین این سازمان اظهار کرد: به منظور ساماندهی موضوعات مرتبط با خودرو در سطح بازار و با هدف صیانت از حقوق مصرف نمایندگان و کاهش التهاب بازار و همچنین جلوگیری از دپوی خودروهای خریداری شده در سطح استان ، بازرسی از انبارها و پارکینگ های عمومی و مجتمع های تجاری و نمایشگاه داران اتومبیل و نمایندگی های فروش خودرو استان انجام شده است که 3 مورد پرونده احتکار خودرو تشکیل شد.

وی توضیح داد: در اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار خودرو در حدود 50 مورد بازرسی طی گشت های مشترک توسط بازرسان سازمان صمت استان ، تعزیرات حکومتی و پلیس آگاهی انجام گرفته است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در این بازرسی ها هشدارهای لازم مبنی بر عدم اختصاص هرگونه فضا برای احتکار و دپوی خودرو به واحدهای مورد نظر داده شده است و طی این بازرسی ها تعداد 22 خودرو کشف و تشکیل پرونده شد.

وی، ارزش ریالی پرونده های تخلف را بیش از میلیارد ریال عنوان نمود و گفت: پرونده های متخلفین جهت آنالیز و صدور رای به مراجع زیربط ارجاع شده است.

یحیایی تاکید نمود: ضروری است نمایندگی های فروش خودرو ، بنگاه های فروش اتومبیل و مسئولان پارکینگ های عمومی و تجاری از پذیرش خودروهای بدون پلاک در پارکینگ ها و انبارها خودداری نمایند که در صورت وجود و رویت خودروهای فاقد پلاک به عنوان دپو و احتکار تلقی می گردد و به عنوان معاونت و شراکت در تخلف به مراجع تعزیری معرفی خواهند شد.

وی از عموم مردم خواست؛ در صورت مشاهده دپوی خودرو صفر کیلومتر و بدون پلاک در پارکینگ ها و حاشیه شهر مراتب را با شماره 124 ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در میان بگذارند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 36067

به "کشف سه فقره احتکار خودرو در استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف سه فقره احتکار خودرو در استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید