کابینت های گلاس با طرح ها و مدل های جدید و متنوع ، عکس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کابینت های گلاس (High Gloss) به دلیل تنوع بسیار زیادی که در طرح و رنگ خود دارد امروزه در بسیاری از آشپزخانه های سبک مدرن استفاده می گردد. کابینت های های گلاس علاوه بر نمای لوکس و شیکی که به آشپزخانه های مدرن می دهند به دلیل داشتن سطح صیقلی و براق کابینت، خود بنوعی منبع روشنایی در آشپزخانه بشمار می فرایند. هنگام استفاده از کابینت های های گلاس ، باید به نورگیر بودن آشپزخانه توجه کرد، استفاده از نور طبیعی در طول روز برای روشن کردن آشپزخانه با استفاده از خاصیت صیقلی و بازتابی کابینت های لوکس تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی آشپزخانه ها می گذارد و بنوعی آنرا منحصر بفرد می نماید. یکی دیگر از عناصری که در هنگام خرید کابینت های هایگلاس باید به آنها توجه بگردد دستگیره کابینت ها و کشوهای کابینت های هایگلاس هستند که در جلوه و تعریف سبک آشپزخانه تاثیر بسیار زیادی می گذارند.

کابینت های گلاس با طرح ها و مدل های جدید و متنوع ، عکس

معمولا دستگیره های براقی که شکلی ساده و ظریف دارند به خوبی می توانند سبک مدرن را برای آشپزخانه شما تعریف نمایند و به مقدار زیادی جلوه مدرن کابینت هایگلاس و بدون فریم را تکمیل نمایند. برای تاثیر گذاری بیشتر این مدل ها استفاده از دستگیره های فلزی براق و کشیده در کشوهای کابینت می تواند با تاکید بر خطوط افقی آشپزخانه جلوه زیبا و شیکی را به آن بدهد.

مزیت دیگری که استفاده از کابینت های هایگلاس برای آشپزخانه به همراه می آورد سادگی آنهاست. شاخصه ایی که در حقیقت امضایی برای تایید سبک مدرن محسوب می گردد. همانطور که گفتیم این کابینت ها به دلیل داشتن سطح براق، صاف و صیقلی، نوعی بافت ساده را در نمای کلی آشپزخانه بوجود می آورد که خود بر هرچه مدرن بودن این مکان تاکید می نماید زیرا یکی از ویژگی های اصلی طراحی های مدرن کمینه گرایی و سادگی در بافت های محیط است. در زیر با چند نمونه از باکیفیت ترین و زیباترین طرح های کابینت هایگلاس آشنا می شویم.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: اتاق
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42007

به "کابینت های گلاس با طرح ها و مدل های جدید و متنوع ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابینت های گلاس با طرح ها و مدل های جدید و متنوع ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید