پرورش خواه: استقلال برای داربی پایتخت باید آمادگی بیش تری داشته باشد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید هر تیمی که بتواند تمرکز بیش تری در داربی پایتخت داشته باشد می تواند عملکرد موفقیت آمیزی از خودش نشان دهد.

پرورش خواه: استقلال برای داربی پایتخت باید آمادگی بیش تری داشته باشد

بهروز پرورش خواه، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرنگاران، درباره داربی پایتخت و تقابل استقلال و پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: جدای از شرایط جدول، دو تیم انگیزه خودشان را دارند و من هم امیدوارم تماشاگران از این بازی لذت ببرند. داربی همواره جذابیت خودش را داشته است و با بازی های دیگر فرق می نماید. استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی داشت و امیدوار بودم در لیگ برتر هم آمادگی لازم را داشته باشد اما نگران بودم تیم ریکاوری لازم را نداشته باشد که متاسفانه نتوانستند آمادگی خودشان را حفظ نمایند و در بازی مقابل ذوب آهن نمایش خوبی از خودشان ارائه ندادند.

او در ادامه درباره تبعات شکست استقلال مقابل ذوب آهن پیش از داربی پایتخت گفت: امیدوارم این شکست تلنگری باشد تا بازیکنان استقلال به خودشان بیایند. استقلال برای داربی پایتخت باید آمادگی بیش تری داشته باشد و این به ذهنیت آبی پوشان باز می گردند. بازیکنان استقلال نباید به فکر منافع شخصی خودشان در زمین باشند و باید منافع جمعی مد نظر قرار بگیرد تا تیم بتواند در داربی پایتخت عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد.

پرورش خواه در پاسخ به این سوال که برگ برنده استقلال در داربی پایتخت چه می تواند باشد؟ اظهار داشت: این دو تیم هر کجای جدول باشند، در داربی عملکرد متفاوتی خواهند داشت. تیمی که تمرکز بیش تری داشته و آمادگی ذهنی بیش تری از خودشان نشان بدهد و در زمان بازی خودش را کنترل کند، می تواند در داربی شرایط بهتری داشته باشد، امیدوارم بازی زیبایی ببینیم و من به عنوان هوادار استقلال دوست دارم استقلال برنده گردد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خاتمه به یکی از خاطرات به یادماندنی خود در داربی های پایتخت اشاره نمود و گفت: در داربی هایی که من بازی کردم هم برد و هم باخت داشتیم. در سال 74، ما بازی داربی رفت را 3 بر یک برده بویم و در بازی برگشت من در یکی از موقعیت های بازی، از جناح چپ توپ را سانتر کردم و ادموند اختر هم در عرض به مهدی پاشازاده پاس داد و آن را وارد دروازه کرد اما داور توپ ما را آفساید اظهار داشت و این در حالی بود که خود پرسپولیسی های هیچ اعتراضی به این صحنه نداشتند. به نظر من در آن صحنه توپ به هیچ عنوان آفساید نبود اما تصمیم داور این طور اعلام شد تا ما سه امتیاز این بازی را از دست بدهیم. یکی از نکات جالب این صحنه این بود که ما هیچکدام به این صحنه اعتراض نکردیم و همه چیز مسالمت آمیز رفع شد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 58416

به "پرورش خواه: استقلال برای داربی پایتخت باید آمادگی بیش تری داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرورش خواه: استقلال برای داربی پایتخت باید آمادگی بیش تری داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید