هیوندای خودروهای الکتریکی متنوعی تا سال 2022 عرضه می کند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در سال های اخیر، خودروسازان بیش از همیشه به سمت الکتریکی کردن خودروهای تولیدی خود گام برمی دارند و در این میان هیوندای برنامه گسترده ای برای سال 2022 دارد.

هیوندای خودروهای الکتریکی متنوعی تا سال 2022 عرضه می کند

در حالی که برخی از خودروسازان مانند بی ام و با خودروی الکتریکی پرچم داری iX به سمت تولید خودروهای تمام الکتریکی حرکت می کنند، هیوندای رویکرد متنوعی را پیش گرفته و گفت که در مدت فقط دو سال قصد دارد 10 خودروی الکتریکی را در بازار عرضه کند. خودروهای الکتریکی شامل خودروهایی با پیشرانه هیبریدی تا یک خودروی تمام الکتریکی با باتری می شود.

این دقیقا همان چیزی است که هیوندای در حرکت به سمت الکتریکی شدن دنبال می کند. طبق آخرین وعده این خودروساز، خودروهای هیبریدی، پلاگین هیبریدی، الکتریکی و وسایل نقلیه پیل سوختی بخشی از برنامه برای دو سال آینده هستند. اگرچه از هم اکنون اطلاعات این وسایل نقلیه منتشر شده است.

خودروهای هیبریدی شامل الانترا (Elantra) جدید 2021، سوناتا (Sonata) و توسان (Tucson) است. گروه پلاگین هیبریدی برای خودروهای توسان و سانتافه (SantaFe) ارائه می شود و نکسو (Nexo) به با پیل سوختی هیدروژنی به تولید ادامه خواهد داد.

اما بزرگترین قطعه پازل الکتریکی هیوندای مربوط به آیونیک (Ionic) است. در اوایل سال جاری هیوندای گفت که قصد دارد نام آیونیک را تحت برند خود عرضه کند و اکنون می دانیم که این خودروساز سه خودرو با برند آیونیک در خط تولید دارد. دو خودرو آیونیک 5 و آیونیک 6 که در حال حاضر بیشتر با نام طرح مفهومی هیوندای 45 و طرح مفهومی هیوندای پرافسی (Prophecy) شناخته می شوند، تا سال 2022 عرضه خواهند شد.

آیونیک 5 یک کراس اوور هاچ بک با برخی از طراحی هایی برای نگاه به گذشته خواهد بود. امید می رود خودروی الکتریکی دوم، طرح مفهومی پرافسی (Prophecy) را که برنده جایزه رد دات شده، بسیار دقیق دنبال کند. این دو خودرو بدون توجه به شکل ظاهری زیبا، یک نقطه عطف برای حرکت هیوندای به سمت خودروهای تمام الکتریکی خواهند بود. برای نمونه این شرکت قصد دارد تا سال 2024 یک خودروی شاسی بلند آیونیک تولید کند.

هیوندای در این حرکت گسترده به سمت خودروهای الکتریکی تنها نخواهد بود و بسیاری از خودروسازان رقیب از جمله جنرال موتورز و فولکس واگن هم برنامه های بزرگ خودروهای الکتریکی خود را دنبال می کنند تا بهترین خودروساز الکتریکی را بشناسانند.

  • هیوندای 12 خودروی شاسی بلند جدید در بازار عرضه می کند

عکس کاور: طرح مفهومی خودروهای الکتریکی هیوندای برای سال 2022

Credit: Hyundai

منبع: Road Show

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 44938

به "هیوندای خودروهای الکتریکی متنوعی تا سال 2022 عرضه می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیوندای خودروهای الکتریکی متنوعی تا سال 2022 عرضه می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید