ملکی فر: همه مردم می توانند با حداقل 500 هزار تومان در طرح های دانش بنیان سرمایه گذاری نمایند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: با این ابزار شهروندان هم می توانند ضمن مشارکت در توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور، در طرح های دانش بنیان سرمایه گذاری نمایند و در سود و زیان آن شریک شوند.

ملکی فر: همه مردم می توانند با حداقل 500 هزار تومان در طرح های دانش بنیان سرمایه گذاری نمایند

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، دکتر سیاوش ملکی فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در برنامه در انتهای الوند شبکه دو سیما با اشاره به اینکه تامین اقتصادی جمعی ابزار جدیدی برای سرمایه گذاری در زیست بوم نوآوری کشور است که صندوق نوآوری هم به آن ورود نموده است، گفت: با این ابزار شهفرایندان هم می توانند ضمن مشارکت در توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور، در طرح های دانش بنیان سرمایه گذاری نمایند و در سود و زیان آن شریک شوند.

وی اضافه کرد: در این طرح، صندوق نوآوری و شکوفایی همه طرح های دانش بنیانی را که بر روی سکو می فرایند تا 100 درصد بیمه می نماید بنابراین هموطنان نگران زیان خود نباشند چرا که صندوق اصل سرمایه آن ها را برمی گرداند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از پخش برنامه تلویزیونی کارویا که به منظور توسعه بحث تامین اقتصادی جمعی (کراد فاندینگ) و با همت این صندوق تهیه و ضبط شده است، اطلاع داد و گفت: در این برنامه 100 شرکت دانش بنیان طرح های خود را ارائه نموده و 24 شرکت در نهایت انتخاب شده اند تا روی سکوهای تامین اقتصادی جمعی بورس بفرایند.

ملکی فر توضیح داد: هر شرکتی که بر روی سکو قرار بگیرد، هموطنان اعم از سرمایه گذاران یا افراد حقیقی می تواتند با حداقل 500 هزار تومان در طرح های فناورانه ای که بر روی سکو می رود، سرمایه گذاری نمایند و اصل پول آنها هم به وسیله صندوق نوآوری و شکوفایی بیمه شده است یعنی چنانچه اگر طرحی با شکست روبرو شد و به ضرر رسید، صندوق نوآوری اصل پول را به سرمایه گذاران بازمی گرداند.

وی در بخش دیگری از این برنامه تلویزیونی با اشاره به برنامه این صندوق به منظور حمایت از استارت آپ ها و اتصال ایده و سرمایه با یکدیگر گفت: ما در صندوق نوآوری احساس کردیم سرمایه پذیر (استارت آپ) به سرمایه گذار نمی رسد، بنابراین اقدام به برگزاری سلسله رویدادهایی تحت اسم دوشنبه های استارت آپی کردیم که تا به امروز 29 رویداد آن برگزار شده و در این رویدادها، بیش از 200 سرمایه گذار معرفی شدند و 30 استارت آپ هم در حدود 80 میلیارد تومان سرمایه جذب کردند و یا در مرحله جذب سرمایه قرار دارند.

ملکی فر توضیح داد: استارت آپ ها می توانند برای حضور در رویداد دوشنبه های استارت آپی به سایت صندوق نوآوری مراجعه نمایند تا کارشناسان مرتبط آن ها را هدایت کند.

در ادامه ویدئویی از صحبت های دکتر ملکی فر را در برنامه انتهای الوند مشاهده می کنید:

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 63693

به "ملکی فر: همه مردم می توانند با حداقل 500 هزار تومان در طرح های دانش بنیان سرمایه گذاری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملکی فر: همه مردم می توانند با حداقل 500 هزار تومان در طرح های دانش بنیان سرمایه گذاری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید