دیدار با سرخابی ها پس از شش ماه و 19 روز؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، روز گذشته شایعه ای جدی حوالی نشست خبری تیم های استقلال و پیکان در راهرو های سازمان لیگ شنیده شد که به برگزاری دربی با تماشاگر مربوط می شد.

دیدار با سرخابی ها پس از شش ماه و 19 روز؟

گروه ورزشی خبرنگاران، شاید دربی 93 با تماشاگر برگزار گردد! این شایعه ای بود که روز گذشته بصورت خیلی جدی حوالی سازمان لیگ و فدراسیون شنیده می گردد در صورت محقق شدن چنین موضوعی هواداران استقلالی و پرسپولیسی که آخرین بار در تاریخ 17 بهمن و در دربی 92 تیم های خود را از نزدیک دیده اند پس از 6 ماه و 19 روز بار دیگر تیم های محبوب خود را از نزدیک می بینند.

این دو تیم آخرین بازی با تماشاگران خود را در دربی 17 بهمن ماه انجام دادند که با نتیجه 2-2 مساوی تمام شد. سپس این دو تیم به لیگ قهرمانان آسیا رفتند که آن رقابتها هم با دستور عجیب و غیرمنصفانه AFC به بهانه ناامنی کشورمان، بیرون از خاک ایران برگزار گردیدند و پس از آن هم به دلیل شیوع بیماری کرونا مسابقات هفته بیستم و بیست و یکم بدون حضور تماشاگران برگزار گردید.

استقلالی ها در آن برهه با ذوب آهن ملاقات کردند و پرسپولیسی ها هم در اصفهان بدون حضور تماشاگران در زمین حاضر شدند ولی سپاهان به دلیل غیبت تماشاگرانش از رختکن بیرون نیامد و در نهایت پرسپولیس 0-3 برنده اعلام شد.

در ادامه نیز از 8 اسفند مسابقات تعطیل شد تا در تیر ماه بار دیگر این مسابقات بدون حضور تماشاگران استارت بخورد. موضوعی که باعث شد به کلی کرونا مانع از حضور مردم در ورزشگاه گردد.

البته این منوط به تشکیل جلسه دوشنبه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش است که اگر در آن نشست این بحث با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری بین هواداران دو تیم رعایت گردد این احتمال هست که دربی خیلی هم بی سروصدا نبوده و با حضور تماشاگران دو تیم برگزار گردد.

این خبر روز گذشته موجی از امیدواری را بین هواداران دو تیم ایجاد کرد. در این صورت 20 درصد روبروی صندلی به سمت راست با فاصله دو ردیف درمیان از هر طرف به استقلالی ها و کنار صندلی به سمت محل نشستن پرسپولیسی ها، به قرمزدوستان تعلق می گیرد. با همان شرایط دو ردیف درمیان از بالا و پایین و طرفین. با این شرط که همه ماسک داشته باشند.

تاریخ دربی نیمه نهایی جام حذفی 5 شهریور ماه در ورزشگاه آزادی است که از ساعت 19 شروع می گردد. برنده این ملاقات به مسابقه فینال راه پیدا خواهد نمود.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 38205

به "دیدار با سرخابی ها پس از شش ماه و 19 روز؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار با سرخابی ها پس از شش ماه و 19 روز؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید