مدل های دیدنی لامپ های رشته ای با ابعاد متفاوت تر و کارایی بیشتر

به گزارش مجله یک کامپیوتر، لامپ های رشته ای جزو آن دسته از وسایل دکوراسیون و تزیین خانه و محیط هستند که قیمت نسبتاً مناسبی دارند. شما می توانید به راحتی و با قیمتی کمتر از بسیاری وسایل دکوری دیگر و با استفاده از معجزه نور و رنگ رشته ای، تفاوت بسیار عمیقی در ظاهر فضای خود به دست آورید. به احتمال زیاد، بسیاری از شما، تا به امروز یک بار این لامپ های رشته ای را دیده اید که بر روی دیوار آویزان شده اند و یا هنگام فروش آن ها توسط دستفروش های کنار خیابان به آن ها برخورد نموده اید. عموماً سایز این چراغ های رشته ای، کوچک بوده و با استفاده از لامپ های ال ای دی می باشد. اما این بار ما قصد داریم تا شما را با نمونه های دیگر آن آشنا کنیم که کمتر برای فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرند، ولی در عین حال از همان جذابیت نمونه های کوچک تر برخوردار هستند.

مدل های دیدنی لامپ های رشته ای با ابعاد متفاوت تر و کارایی بیشتر

اگر به دنبال لامپ های رشته ای با حباب های بیشتر و عظیم تر هستید، چراغ های رشته ای در تصویر زیر را آنالیز کنید. این نمونه بسیار متنوع بوده و طول آن 10 متر است و 100 لامپ G30 به شکل حباب روی آن قرار گرفته است. میان لامپ ها حدوداً 12 سانتی متر فاصله وجود دارد و به این ترتیب فضای اطراف خود را به شکلی یکنواخت و لذت بخش روشن می نماید. این طراحی در عین حال به عنوان تزیین محیط نیز به کار می رود. این لامپ ها برای مناطق خارجی مناسب هستند و در صورتی که بخواهید به اتاق خواب یا منطقه دیگری از خانه خود گرما بیفزایید، به همان اندازه برای فضای داخلی نیز مناسب خواهند بود.

با تعدادی طرح های متفاوت لامپ های رشته ای آشنا شوید!

اگر می خواهید یک فضای کوچک را تزئین کنید، یا کمی نورپردازی محیطی به آن منطقه اضافه کنید، بدون اینکه تأکید زیادی بر آن داشته باشید، رشته های کوتاه تر از لامپ های رشته ای نیز می توانند واقعاً مفید باشند. این رشته در تصویر زیر، از 10 حباب با الهام از نورهای حبابی شکل ساخته شده است که به یک بند مشکی ساده وصل می باشد. ظاهری ساده دارد، بسیار متنوع است و به شما امکان می دهد تا از آن هم در فضای داخلی و هم در فضای باز بهره ببرید.

خرید 39 مدل بهترین اسپیکر رومیزی و دسکتاپ (بلندگو)

در صورتی که به دنبال یک طراحی متفاوت تر، یعنی طرحی متفاوت از لامپ های رشته ای معمولی حبابی شکل هستید، نگاهی هم به این طراحی جالب بیندازید. این مجموعه ای از 30 چراغ LED به شکل قطره با پنل خورشیدی ساخته شده که به شما امکان می دهد تا زمانی که بین 6 تا 8 ساعت در معرض نور خورشید قرار داشته باشد، حداکثر تا 8 ساعت نور را به فضای خود اضافه کنید. از آنجا که این چراغ ها نسبت به مدل های دیگر بسیار باریک هستند ، برای تزئین نرده ها و مناطق دیگر با فضاهای تنگ مناسب تر می باشند.

همانطور که ممکن است قبلاً هم دیده باشید، در تصویر زیر لامپ های رشته ای ریز وجود دارند که برای ساختن فانوس های کوچک و زیبا مناسب هستند. می توانید آن ها را درون بطری های شیشه ای قرار دهید و بدون این که به هیچ چیز دیگری لازم باشد، یک فانوس جذاب داشته باشید. این لامپ های رشته ای رویایی با 100 لامپ در رنگ های مختلفی وجود دارند، بنابراین به راحتی می توانید آن ها را با دکوراسیون خود مطابقت دهید.

لیست قیمت 41 مدل هاب usb با کیفیت عالی + خرید

لامپ های رشته ای متنوع

از طرف دیگر، اگر به دنبال طرح های کمی استانداردتر هستید، این لامپ های رشته ای یک انتخاب واقعاً خوب هستند. نمونه ای از لامپ های 48 فوت رشته ای با چراغ LED زیبا. در کل دارای 24 لامپ است و برای مصارف داخلی و خارجی مناسب می باشد. به علاوه می توانید حداکثر 10 رشته را به هم وصل کنید تا در صورت لزوم مناطق عظیم تر را نیز پوشش دهید.

لامپ های رشته ای داخل بطری های شیشه ای بسیار زیبا به نظر می رسند و این طراحی نیز از این مزیت بهره می برد. چراغ های رشته ای کرم شب تاب در داخل قوطی های شیشه ای کوچک قرار داده شده و با در چوب پنبه ای بسته شده اند؛ یک روش دوست داشتنی برای تزئین یک اتاق و اضافه کردن کمی روشنایی در آن به طور همزمان. این نمونه با باتری کار می نماید و فقط برای استفاده در داخل خانه مناسب است.

خرید اینترنتی 39 مدل بهترین دانگل بلوتوث در بازار + قیمت

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: اتاق
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 37296

به "مدل های دیدنی لامپ های رشته ای با ابعاد متفاوت تر و کارایی بیشتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های دیدنی لامپ های رشته ای با ابعاد متفاوت تر و کارایی بیشتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید