ماجرای تشییع جنازه چند هزار نفری شیخ منصور آلبوغبیش در شادگان چیست؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در روزهای اخیر ویدیویی با عنوان تشییع جنازه شیخ منصور آلبوغبیش با حضور جمع کثیری از مردم و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در شادگان منتشر شده که واکنش هایی زیادی را به همراه داشت.

ماجرای تشییع جنازه چند هزار نفری شیخ منصور آلبوغبیش در شادگان چیست؟

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از شادگان، در مراسم تشییع شیخ منصور، بیرق سبز رنگ قبیله [پرچم قبیله] برافراشته شد. بیرق معمولا فقط در مراسم تشییع افراد برجسته قبیله برافراشته می گردد.

طبق رسومات آن منطقه وقتی یک شیخ قبیله می میرد، باید تشییع جنازه او بسیار باشکوه و با حضور تمام قبایل منطقه برگزار گردد و با وجود آنکه خانواده شیخ مایل به برگزاری مراسم نبودند اما تسلیم رسم و رسومات قبیله ای شدند.

ویدوی برگزاری مراسم تشییع جنازه شیخ منصور آلبوغبیش

لازم به ذکر است که شاهدان عینی در شادگان می گویند مردم اساسا بیماری کرونا را جدی نگرفته اند. هنوز به دید و بازدید می فرایند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی نمایند. همچنین، عده بسیار کمی ماسک می زنند. شهرستان شادگان یکی از مناطقی است که در شرایط قرمز کرونا به سر می برد.

تیراندازی هوایی در مراسم تشییع جنازه شیخ منصور آلبوغبیش

واکنش فرماندار شادگان به برگزاری مراسم تشییع شیخ

صبح امروز امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در مصاحبه با مهر گفت: بعضی از این کلیپ هایی که از تشییع جنازه یکی از شیوخ شادگان منتشر شده به هیچ وجه صحت ندارد و چنین تجمعاتی تشکیل نشده است.

او بیان داشت: پلیس فتا با رصد یکی از فیلم های منتشر شده در فضای مجازی به نام تشییع جنازه شیخ منصور آلبوغبیش متوجه شده که کلیپ مربوط به تشییع جنازه چند ماه قبل یکی از شیوخ ماهشهر است.

صبری پور توضیح داد: شیخ منصور در ماهشهر فوت نموده و خانواده او تصمیم گرفتند برای جلوگیری از تجمع در شرایط کرونایی، جنازه به قم منتقل گردد، اما مراسم ترحیم برگزار و همه پروتکل های بهداشتی در آن رعایت شد همچنین چند هزار ماسک و چند صد لیتر مایع ضدعفونی تهیه نموده و در اختیار مراجعه نمایندگان قرار می دهند.

سرپرست فرمانداری شادگان بیان داشت: خودرو های ضدعفونی نماینده هر 2 ساعت یک بار همه منطقه را گندزدایی می نمایند و ما هم در این مراسم سعی نموده ایم مراقبت های لازم از مردم صورت گیرد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: فرارو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 35078

به "ماجرای تشییع جنازه چند هزار نفری شیخ منصور آلبوغبیش در شادگان چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای تشییع جنازه چند هزار نفری شیخ منصور آلبوغبیش در شادگان چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید