قیمت خرید دستگاه تصفیه آب سی سی کا، سافت واتر و آکوا پرو

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در این مطلب قصد داریم به معرفی دستگاه تصفیه آب سی سی کا، سافت واتر و آکوا پرو بپردازیم. این سه برند از بهترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده دستگاه تصفیه آب تایوانی بوده که چند سالی است که در ایران عرضه شده و کنندگان معتبر آنها مشغول به ارائه خدمات در حوزه تصفیه آب می باشند. کنندگان فروش این سه مارک تصفیه آب جدا از فروش دستگاه، خدمات پس از فروش، نصب و تعویض فیلتر را ارائه داده و قطعات و انواع فیلترهای مورد نیاز این سه نوع دستگاه آب تصفیه کن نیز را تامین می کنند.

قیمت خرید دستگاه تصفیه آب سی سی کا، سافت واتر و آکوا پرو

معرفی دستگاه تصفیه آب سی سی کا (CCK)

از معتبرترین و بهترین دستگاه های تصفیه آب می توان به دستگاه تصفیه آب سی سی کا اشاره کرد. برند CCK به عنوان یکی از برندهای شناخته شده و قدیمی در زمینه تصفیه آب می باشد. این دستگاه به صورت 6 مرحله تصفیه آب کامل و با بهره گیری از سیستم اسمز معکوس، مینرال اکتیو و همچنین یونیزه کردن آب (قلیایی)، تصفیه آب را بسیار حرفه ای و با دقت بالا انجام می دهد. دستگاه تصفیه آب سی سی کا قابلیت نرم کردن آب سخت و حذف کلیه آلاینده های شیمیایی آب را دارد و به آن تصفیه آب RO نیز می گویند. یک پمپ تصفیه آب قوی در پشت دستگاه قرار گرفته است که با توجه به نحوه نصب و طراحی خاصی که دارد سبب بی صدا شدن دستگاه و افزایش طول عمر این سیستم شده است. همچنین در ساخت این سیستم به مواردی چون نشت آب توجه بسیار زیادی شده است به گونه ای که احتمال ریختن نشتی آب بر روی آداپتور برق یا بر روی پمپ بسیار کاهش یافته است و تا میزان زیادی از آن جلوگیری شده است. پایه نگهدارنده موجود در دستگاه تصفیه آب CCK سبب شده که قطعات و فیلترهای تصفیه آب، بسیار محکم و به صورت ثابت بر روی براکت قرار بگیرند. با توجه به همین موضوع این امکان را به شما می دهد که به آسانی دستگاه را جابجا کنید و آن را در محل مورد نظر خود نصب نمایید.

سایر ویژگی های دستگاه تصفیه آب سی سی کا

یکی دیگر از ویژگی های سیستم تصفیه آب سی سی کا، وجود گیج فشار بزرگ می باشد. این گیج با نمایش دادن فشار داخل محفظه ممبران، امکان کنترل فیلتر ممبران و عملکرد پمپ را برای شما ایجاد می کند. لازم به ذکر است که عملکرد فشارسنج بیشتر برای کارشناسان فنی تصفیه آب کاربرد دارد. وجود فیلتر ممبران 50 گالن در دستگاه تصفیه آب cck باعث شده که دستگاه قابلیت تصفیه 180 لیتر آب را در طول شبانه روز داشته باشد. این سیستم دارای یک مخزن تصفیه آب 4 گالنی با کیفیت می باشد که برای مدت زمان طولانی می تواند تقریبا 12 لیتر آب را (بدون تغییر کیفیت آب) در خود ذخیره کند. به منظور بهبود بخشیدن مزه و طعم آب و همچنین کنترل ورود مواد معدنی به آب، می توان از شیر میکس (شیر تنظیم املاح آب) که در این سیستم تعبیه شده، استفاده کرد. برای اطمینان از کیفیت این محصول فقط لازم است به تاییدیه های جهانی آن مثل چندین گواهینامه تولید ISO، FDA و NSF، استاندارد اتحادیه اروپا CE و گواهینامه جهانی Water Quality (کیفیت آب) توجه نمایید.

امروزه از برند سی سی کا سوءاستفاده های زیادی می شود و دستگاه های تصفیه آب تقلبی و بی کیفیت زیادی را با این نام در بازار می توان مشاهده کرد؛ اما خوشبختانه شما می توانید با اطمینان کامل، این دستگاه را با بهترین کیفیت و به صورت اورجینال و اصلی از شرکت رادگستر نوین خریداری نمایید.

معرفی دستگاه تصفیه آب سافت واتر (Soft Water)

دستگاه تصفیه آب سافت واتر به عنوان یکی از معتبرترین و قدیمی ترین دستگاه های تصفیه آب در جهان می باشد. برند سافت واتر با توجه تجربه طولانی که در بازار داشته است، از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد. دستگاه تصفیه آب سافت واتر به صورت اسمز معکوس، قلیایی و اولترافیلتراسیون می باشد که بین 5 تا 7 مرحله تصفیه آب را انجام می دهد. با توجه به نوع آب منطقه باید نوع دستگاه را انتخاب کنید. مثلا در برخی مناطق با استفاده از 5 مرحله فیلتراسیون می توان تصفیه آب را انجام داد و در برخی دیگر از مناطق به بیشتر از 5 مرحله فیلتر جهت سالم و قابل استفاده کردن آب، نیاز است. یکی از ویژگی های این سیستم تصفیه آب، وجود پمپ قدرتمند می باشد که در پشت فیلتر ممبران، جهت افزایش فشار آب ورودی به فیلتر ممبران، قرار گرفته است.

همچنین پمپ قدرتمند موجود در این سیستم سبب افزایش کارایی تمام فیلترها می شود و در صورت قابل قبول و خوب بودن فشار آب ورودی به فیلتر ممبران، افزایش سرعت در تصفیه آب و بهبود کارایی سیستم را خواهیم داشت. مهمترین فیلتر در هر دستگاه تصفیه آب، فیلتر ممبران می باشد که در تصفیه آب نقش زیادی را ایفا می کند. دستگاه تصفیه آب سافت واتر نیز دارای فیلتر ممبران با توان بسیار بالا در تصفیه که ساخت کشور آمریکا است، می باشد. این فیلتر با توجه به توان بالا و کیفیت مطلوبی که دارد سبب افزایش آب خروجی برای استفاده شما می شود.

سایر ویژگی های دستگاه تصفیه آب سافت واتر:

از دیگر ویژگی های این فیلتر، می توان به عملکرد قابل قبول آن در تصفیه آب های سخت اشاره کرد؛ اگر چه فیلتر ممبران مهمترین فیلتر در سیستم تصفیه آب می باشد اما این موضوع به این معنی نیست که بقیه فیلترها نقش مهمی ندارند و کیفیت بالای سایر فیلترها نیز حائز اهمیت می باشد. فیلترها مکمل هم می باشند و در صورت بی کیفیت بودن یک فیلتر ممکن است بقیه فیلترها نیز در کارکرد خود دچار اختلال شوند. دستگاه تصفیه آب سافت واتر از فیلترهای مرغوب و با کیفیت بهره می برد و با توجه به همین موضوع عملکرد بسیار عالی در تصفیه آب دارد. در بیشتر دستگاه های تصفیه آب soft water، مخزنی با کیفیت با حجم 4 گالن قرار گرفته است. یکی از مهمترین وظایف مخزن ها، نگهداری آب می باشد و آب به صورت راکد برای مدت زمان طولانی ممکن است در مخزن ها باقی بماند. با توجه به همین موضوع، جنس مخزن به کار رفته در این سیستم به گونه ای است که خواصی چون ضد باکتری و ضد قارچ دارد و می تواند در حفظ سلامت شما کمک زیادی کند. دستگاه اورجینال و اصلی تصفیه آب سافت واتر را می توانید با خیال راحت از شرکت رادگستر نوین خریداری نمایید.

معرفی دستگاه تصفیه آب آکوا پرو (AQUA PRO):

یکی از دستگاه های با کیفیت تصفیه آب که از تکنولوژی اسمز بهره می برد، دستگاه تصفیه آب آکوا پرو می باشد. تکنولوژی اسمز با جداسازی عوامل بیماری زا و ذرات ناسالم از آب سبب کاهش سختی آب می شود و آبی گوارا و سالم را در اختیار شما قرار می دهد. به عبارتی دیگر سیستم اسمز به منظور حذف نیتریت و نیترات و سختی گیری در این دستگاه تعبیه شده است. این سیستم دارای ترانس و پمپ تایوانی با توان بالا می باشد و تمام قطعاتی که در ساخت آن به کار برده شده، ساخت تایوان و با بالاترین کیفیت می باشند. فیلتر ممبران به عنوان یکی از فیلترهای مهم در این سیستم ظرفیت 50 گالنی دارد و ساخت کشور آمریکا است. دستگاه تصفیه آب آکوا پرو از فیلتر UV به منظور از بین بردن باکتری ها، میکروب ها و انواع ویروس بهره می برد و تا 0.001 میکرون می تواند تمام آلودگی ها را حذف کند.

مخزنی که در این سیستم تصفیه آب قرار گرفته است، دارای ظرفیت 4 گالنی (تقریبا 16 لیتر) می باشد. سیستم تصفیه آب آکوا پرو در 24 ساعت، توان تولید 220 تا 300 لیتر آب تصفیه شده را دارد و از دیگر مزیت های آن می توان به پمپ قدرتمند و بدون لرزش و صدای آن اشاره کرد.

جهت خرید و استعلام قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی می توانید به مراکز معتبر فروش این دستگاه ها مراجعه نمایید.

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب رادگستر نوین

شرکت تصفیه آب رادگستر نوین یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز پخش و وارد کننده بهترین برند دستگاه های تصفیه آب اداری و خانگی تایوانی سی سی کا (CCK)، سافت واتر (Soft Water) و آکوا پرو (AQUA PRO) در ایران می باشد. این شرکت به عنوان نمایندگی دستگاه تصفیه آب در ایران با عرضه دستگاه های تصفیه آب با توجه به نوع آلودگی های آب ایران و نیاز منطقه ای سبب رفع مسائل بومی آب و بهینه سازی آن شده است. دستگاه های تصفیه آب شرکت رادگستر نوین دارای سیستم حرفه ای، کارایی و عملکرد فوق العاده ای می باشند که برای کارخانه های پیشرفته و تصفیه کن خانگی از بهترین گزینه های موجود در ایران به شمار می فرایند. دستگاه تصفیه آب تایوانی از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و یکی از بهترین برند دستگاه تصفیه آب محسوب می شود و می توانید از این شرکت اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال نمایید. جهت اطلاع از قیمت روز دستگاه تصفیه آب و خریداری کردن آن فقط کافی ست به سایت رادگسترنوین مراجعه فرمایید.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 48037

به "قیمت خرید دستگاه تصفیه آب سی سی کا، سافت واتر و آکوا پرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت خرید دستگاه تصفیه آب سی سی کا، سافت واتر و آکوا پرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید