قیمت تور کیش در زمستان سال 99 چقدر است؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، هزینه تور کیش در زمستان 99 برای هر نفر با هتل های معمولی تر و کم ستاره از قیمت 800 هزار تومان به بالا آغاز می گردد. کیش با مساحت 90 کیلومتری خود یکی از جزایر بی نظیر استان هرمزگان به حساب می آید که مقصد گردشگری بسیاری از افراد است. طبق آماری که وجود دارد، گفته می گردد سالانه چیزی حدود دو میلیون نفر به این منطقه سفر می نمایند و از مناطق و تفریحات گوناگون و جذاب آن لذت می برند. توجه داشته باشید کیش به دلیل امکانات متنوع خود می تواند احتیاج هر سلیقه ای را رفع کند و یک انتخاب مناسب به نظر می رسد. هتل های چند ستاره، رستوران های فراوان و مراکز خرید متنوع، کار را برای افراد راحت تر می نمایند و هر کس می تواند بسته به بودجه خود محل اسکان، غذاخوری و سرگرمی خاص خود را داشته باشد.

قیمت تور کیش در زمستان سال 99 چقدر است؟

تورهای مسافرتی کیش خصوصا تور کیش از تهران یکی از گزینه های پر استفاده سفر به این منطقه محسوب می گردد که باعث اشغال خطوط هوایی و تردد زیاد هواپیماها در این راستا شده است. از طرف دیگر قیمت تور کیش یکی از دغدغه های اصلی افراد به شمار می رود؛ اما همان طورکه گفتیم استفاده از تورهای مسافرتی انتخاب مناسبی برای کاهش هزینه ها به نظر می رسد؛ چراکه شما می توانید به وسیله تورها، پکیج های گوناگون را که شامل انواع نرخ بلیت هواپیما و همچنین انواع هتل ها می گردد، بر اساس بودجه ای که دراختیار دارید، تهیه کنید.

برای مثال شما می توانید بسته ای را بخریدکه از هتل های پنج ستاره مثل هتل ترنج و داریوش پشتیبانی می نماید یا نمونه هایی را برگزینید که ستاره های کم تر هستند و البته قیمت مناسب تری نیز دارند. اگر عاشق دریا هستید و دوست دارید شبی را کنار دریا در اتاقی با پنجره های روبه دریا سپری کنید، می توانید از اقامتگاه ساحلی یا هتل های روی آب بهره ببرید. باقی هتل ها هم معمولا اتاق های مجاور و روبه دریا دارند که باعث گذران یک شب آرامش بخش می شوند.

زمان مناسب برای رزرو تور کیش

اگر دوست دارید در ایام تعطیلات با استفاده از تور کیش نوروز 1400 به این جزیره بروید، حتما باید از مدت ها قبل تور موردنظر خود را رزرو کنید؛ زیرا در چنین زمان هایی حجم مسافرت ها به کیش بسیار بالا می رود و پیداکردن حتی یک جای خالی بعید به نظر می رسد. بنابراین اگر قصد ندارید در مواقع کم تردد به این نقطه سفر کنید، حتما برنامه از پیش معین شده ای برای خود داشته باشید تا بتوانید سفر مناسبی را پایه گذاری کنید. اگر علاقه دارید از سفر نهایت لذت را ببرید، اصلا عجله نکنید. پیشنهاد ما در چنین حالتی سفر در ایام کم ترددتر است؛ در این زمان جزیره با ازدحام جمعیتی کم تر روبرو است. فرقی نمی نماید در کدام نقطه از کشور زندگی می کنید؛ به نزدیک ترین آژانس مسافرتی خود رفته و تور مورد نظر را انتخاب کنید. تور کیش از تهران یکی از این تورها محسوب می گردد که مخصوص اهالی این شهر است. توجه داشته باشید که بسته به مسافت هر شهر قیمت تور کیش می تواند متفاوت باشد.

اگر قصد سفر به جنوب را دارید بخوانید: مکان های تفریحی قشم

انتخاب مکان مناسب برای اسکان

همان طور که گفتیم تنوع در مکان های اسکان موقت می تواند احتیاج هر سلیقه ای را رفع کند. اگر دنبال مکان های لوکس هستید، هتل های مرکز شهر را درنظر بگیرید که با همه نقاط شهر، تفریحات و سرگرمی ها فاصله خوبی دارند و از امکانات فوق العاده آن ها بهره مند شوید. اما اگر دنبال یک جای خلوت هستید که از شلوغی دور است و در عوض می خواهید هزینه تمام شده اسکان نیز کم تر گردد، هتل آپارتمان ها و سوئیت ها گزینه های بهتری برای انتخاب هستند. در اجاره هتل اگر از تور کیش استفاده نکنید، در ایام کم ترافیک باید از 150 هزار تومان تا یک و نیم میلیون تومان برای هتل های لوکس تر بپردازید؛ البته در ایام شلوغ این نرخ بیشتر هم خواهد شد. از دیگر دغدغه های مسافران هنگام سفر به این منطقه حمل و نقل است. کیش مانند شهرهای عظیم نیست که از مترو پشتیبانی کند؛ اما راه های متعددی برای انتخاب شیوه گردش در شهر وجود دارد که تردد را برای شما آسان نموده اند. شما می توانید از تاکسی تلفنی یا خطی بهره ببرید که رنگ خاص خود را دارند و به ترتیب زرد و سفید هستند.

اتوبوس دیگر گزینه حمل ونقل در این مکان محسوب می گردد. البته بهترین پیشنهاد ما درصورت داشتن بودجه استفاده از کرایه اتومبیل است. با کرایه اتوموبیل می توانید سفر لذت بخش تری را هم تجربه کنید. تور کیش از تهران یکی از پرانتخاب ترین راستاهای هوایی مسافران برای سفر به جزیره است و ازهمین رو آژانس ها خدمات سرویس رفت وبرگشت هوایی و رزرو هتل را برعهده گرفته اند. در پکیج های مختلف قیمت تور کیش متنوع است؛ اما اگر می خواهید هزینه تمام شده تا حدودی کاهش پیدا کند، باید در فصول گرم سال، اول هفته و اواسط روز به این جزیره سفر کنید که معمولا قیمت تورها ارزان تر تمام خواهد شد. البته تورهای لحظه آخری هم در این کاهش هزینه بی تاثیر نیستند. در ادامه لیستی از قیمت تور کیش در زمستان سال 99 را ارائه می دهیم:

· تور کیش هتل سیمرغ: 810 تا 1.610.000 تومان

· تور کیش هتل لوتوس: 775 تا 1.125.000 تومان

· تور کیش هتل گراند: 890 تا 1.240.000 تومان

· تور کیش هتل سارا: 840 تا 1.190.000 تومان

· تور کیش هتل شایلی: 810 تا 1.160.000 تومان

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: همگردی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 50360

به "قیمت تور کیش در زمستان سال 99 چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تور کیش در زمستان سال 99 چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید