فدراسیون فوتبال در سخت ترین شرایط از تیم های پایه حمایت کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی با بیان این موضوع گفت: خوشبختانه برنامه آماده سازی دو تیم ملی جوانان و نوجوانان طبق انتظار کادر فنی وارد فاز تازه ای شده و در اردوی تاجیکستان فرصت انجام چهار مسابقه تدارکاتی را در پیش داریم.

فدراسیون فوتبال در سخت ترین شرایط از تیم های پایه حمایت کرد

وی ادامه داد: تیم ملی جوانان از ابتدای آذر به شکل مستمر در اردو حضور داشته، از امکانات مطلوب مجموعه پک و زمین های تمرینی مرکز ملی فوتبال استفاده کرده، پس از آن دو اردوی بسیار مفید و 5 مسابقه تدارکاتی در اصفهان و شیراز داشته و کادر فنی این تیم توانسته ارزیابی لازم را از بازیکنان مورد نظر داشته باشد. در فاز دوم برنامه آماده سازی اردوی تاجیکستان در نظر گرفته شد که دو مسابقه بین المللی با کیفیت برای تیم جوانان محسوب می شود، همچنین تیم ملی نوجوانان ما هم از این فرصت می تواند به خوبی استفاده کند و امروز اولین بازی خودش را مقابل تیم نوجوانان تاجیکستان انجام خواهد داد که یکی از قدرت های آسیا در رده زیر 16 سال است.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اضافه کرد: علاوه بر مسائل و محدودیت های مالی موجود شرایط بحرانی کرونا هم کار ما را برای تنظیم برنامه ها سخت تر می کند اما حمایت همه جانبه فدراسیون فوتبال موجب شد بتوانیم اردوهای مناسب برای هر دو تیم را فراهم کنیم و همچنین مسابقات تدارکاتی که در این راستا اهمیت زیادی دارد. خوشبختانه با تلاش فدراسیون و همکاری میزبان در دوشنبه هم بهترین امکانات و شرایط مطلوب در شان تیم های ملی فراهم شده، هتل، شرایط تغذیه، تمرینات و همه امکانات مورد نیاز به بهترین شکل فراهم است. امیدواریم حاصل این زحمات دستاورد مناسب برای هر دو تیم ملی ما، کسب تجربه لازم و در نهایت موفقیت تیم های ملی جوانان در مسابقات نهایی قهرمانی آسیا همچنین صعود به جام جهانی باشد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 47980

به "فدراسیون فوتبال در سخت ترین شرایط از تیم های پایه حمایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون فوتبال در سخت ترین شرایط از تیم های پایه حمایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید