علی نژاد: تنیس ایران می تواند میزبان رویدادهای بین المللی باشد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، مراسم اختتامیه تور جهانی تنیس جوانان امروز شنبه با معرفی برترین ها در بخش های انفرادی و دو نفره پسران و دختران برگزار گردید که در این مراسم مهدی علی نژاد، معاون توسعه قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، داود عزیزی، رییس فدراسیون تنیس و جمعی از مسسولین استان آذربایجان غربی حضور داشتند.

علی نژاد: تنیس ایران می تواند میزبان رویدادهای بین المللی باشد

در ابتدای این مراسم، صمدیان رییس هیئت تنیس آذربایجان غربی گزارشی درخصوص میزبانی شهر ارومیه از تور جهانی تنیس جوانان ارائه کرد.

مهدی علی نژاد، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم اهدای کاپ قهرمانی به نفرات برتر گفت: از اینکه در جمع خانواده ارزشمند تنیس حضور پیدا کردم بسیار خوشحالم این دومین بار است که در یک ماه گذشته افتخار حضور در مسابقات آی تی اف را دارم و از نزدیک شاهد زحمت کشان این رشته باشم. همچنین از کیومرث پور ایراندوست مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و همه همکاران و عزیزانی که برای برگزاری رویداد بین المللی در شهر زیبا و تاریخی ارومیه زحمت کشیدند تشکر می کنم.

وی در ادامه صحبت هایش با اشاره به برگزاری تورهای جهانی تنیس در ایران توضیح داد: برگزاری چنین رویدادهایی به افزایش سطح تنیس ایران یاری می نماید و به ویژه در استان هایی که میزبانی رقابت های بین المللی را می پذیرند می تواند به جذب استعدادها یاری کند.

علی نژاد اضافه نمود: خوشبختانه سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز همکاری خوبی در طی برگزاری مسابقات داشت و مطمئناً پخش زنده بازی های رشته تنیس می تواند به توسعه در سطح جامعه یاری کند. به نظرم این راستا درستی است که فدراسیون تنیس در پیش گرفته است، چراکه تنیس جز رشته هایی است که بازیکنان باید به صورت مداوم در مسابقات داخلی حضور داشته باشند محدودیت هایی که به دلیل تحریم های ظالمانه کشورهای غربی روبرو هستیم و شرایط ارزی به سختی امکان اعزام برون مرزی در رشته هایی همچون تنیس وجود دارد و به همین دلیل بهتر است در چنین رشته هایی به دنبال اخذ میزبانی باشیم.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان توضیح داد: با حمایت های وزارت ورزش و جوانان امیدوارم تنیس در ابعاد همگانی و حرفه ای رشد کند و تمام تلاشمان را می کنیم تا با عملکرد درخشان تیم ملی تنیس در رقابت های دیویس کاپ بتوانیم از سید 4 به سید 3 و در نهایت سید 2 صعود کنیم. به نظرم یکی از اتفاق های خوب حضور تنیسورهای جوان در کنار بازیکنان بزرگسالان در اردوهای تیم ملی است.

علی نژاد در خاتمه صحبت هایش گفت : از مسئولین استان آذربایجان غربی برای میزبانی تشکر می کنم و امیدوارم مهمانان خارجی نیز با خاطره خیلی خوب شهر تاریخی و زیبای ارومیه را ترک نمایند و باز هم شاهد برگزاری رویدادهای این چنینی در این شهر باشیم .

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 58073

به "علی نژاد: تنیس ایران می تواند میزبان رویدادهای بین المللی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: تنیس ایران می تواند میزبان رویدادهای بین المللی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید