شکایت پرسپولیسی ها از شعارهای پخش شده در استادیوم نقش دنیا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، باشگاه پرسپولیس شکایت نامه تازه ای را به خاطر شعارهایی که یک بار دیگر در استادیوم نقش دنیا پخش شد، به سازمان لیگ و کمیته انضباطی ارائه کرد.

شکایت پرسپولیسی ها از شعارهای پخش شده در استادیوم نقش دنیا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در حین برگزاری ملاقات حساس پرسپولیس و سپاهان در استادیوم نقش دنیا شعار هایی از بلندگو های استادیوم پخش شد که در طول مسابقه باعث ناراحتی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی پرسپولیس شد. افشین پیروانی این موضوع را به ناظر بازی گوشزد کرد و در خاتمه مسابقه نیز باشگاه به صورت رسمی این موضوع را پیگیری کرد. اما در نهایت ناظر بازی بیان کرد چنین شعار هایی را نشنیده است.

جالب این که این شعار ها یک بار دیگر روز قبل و در حین بازی سپاهان و مس رفسنجان از بلندگو های استادیوم نقش دنیا پخش شد تا باشگاه پرسپولیس با ضبط صدا و مدارک دیگر، شکایت نامه تازه ای را تنظیم کند. این شکایت قرار است به کمیته انضباطی و سازمان لیگ ارائه گردد.

باشگاه پرسپولیس معتقد است با توجه به این که شعار هایی که کانون مشوقین دو باشگاه پرسپولیس و استقلال آماده می نمایند مورد رصد و بازبینی قرار می گیرند، شعار های دیگر تیم ها نیز باید مورد بازبینی قرار گیرند تا در حالی که استادیوم ها خالی از تماشاگر است، بلندگو های استادیوم ها شعار های توهین آمیز و یک طرفه علیه پرسپولیس پخش ننمایند.

باید دید این اعتراض باشگاه پرسپولیس در نهایت به جایی خواهد رسید یا همچنان شاهد پخش شدن شعار هایی این چنینی در استادیوم های مختلف خواهیم بود.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57585

به "شکایت پرسپولیسی ها از شعارهای پخش شده در استادیوم نقش دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت پرسپولیسی ها از شعارهای پخش شده در استادیوم نقش دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید