درمان عملی استرس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، برای تبدیل استرس به موفقیت، نقطه آغاز، کم کردن بار زندگی است. مسوولیت هایتان را بنویسید و اولویت بندی کنید و آنهایی را که کمتر اهمیت دارند، حذف کنید.به یاد داشته باشید سوپرمن ها فقط در فیلم وجود دارند. هر انسانی یک نقطه شکست دارد. نقطه شکست خود را بشناسید و قبل از اینکه به آن برسید، متوقف شوید.با استرس احساسات زیادی در انسان محصور می گردد. این احساسات را از سینه تان بیرون بریزید؛ به وسیله صحبت با یک دوست قابل اعتماد یا با یک مشاور. این کار فورا تخلیه روحی می شوید و باواقعی تر فکر و برنامه ریزی می کنید.

درمان عملی استرس

درمان عملی استرس

برای تبدیل استرس به موفقیت، نقطه آغاز، کم کردن بار زندگی است. مسوولیت هایتان را بنویسید و اولویت بندی کنید و آنهایی را که کمتر اهمیت دارند، حذف کنید.

به یاد داشته باشید سوپرمن ها فقط در فیلم وجود دارند. هر انسانی یک نقطه شکست دارد. نقطه شکست خود را بشناسید و قبل از اینکه به آن برسید، متوقف شوید.

با استرس احساسات زیادی در انسان محصور می گردد. این احساسات را از سینه تان بیرون بریزید؛ به وسیله صحبت با یک دوست قابل اعتماد یا با یک مشاور. این کار فورا تخلیه روحی می شوید و باواقعی تر فکر و برنامه ریزی می کنید.

مبارزه با موقعیتی که نمی توانید تغییرش بدهید را متوقف کنید. اگر این واقعیت زندگی را بفهمید و بپذیرید که زندگی سراسر نبرد و کوشش است، خیلی چیزها برایتان آسان تر می گردد. یاد بگیرید که زندگی کنید؛ با همه نبردها و موانع اش و بر آنها چیره شوید تا رشد کنید و بالغ شوید.

از تغییرات اساسی و پرتعداد در طی یک مدت کوتاه بپرهیزید.

اگر نسبت به کسی احساس خشم و رنجش دارید، سریعا آن را حل کنید. هیچ وقت اجازه ندهید که خورشید غروب کند و شما هنوز عصبانی باشید.

زمانی را به استراحت و آرامش اختصاص دهید. یاد بگیرید که زمان هایی تنها شوید و در تنهایی استراحت کنید.

مواظب رژیم و عادت های غذایی تان باشید. وقتی بیشتر ما استرس داریم، میل به زیاد خوردن پیدا می کنیم؛ آن هم خوردن تنقلات و غذاهای غیرمفید. رژیم متعادلی از پروتئین، ویتامین ها و فیبرها با حذف شکر و کافئین و چربی بیش از حد و نیکوتین برای پایین آوردن استرس لازم است.

ورزش کنید. انجام تمرین های ورزشی برای رفع کردن استرس بسیار مفید است.

منبع:www.salamat.com

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: راسخون
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 64150

به "درمان عملی استرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درمان عملی استرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید