دبیرکل حزب موتلفه اسلامی: از تخریب و تضعیف یکدیگر پرهیز کنیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نامزدهای انتخاباتی و فعالیت های سیاسی احزاب اظهار کرد از تخریب و تضعیف یکدیگر پرهیز کنیم و هر شخص و جمع کار اثباتی خود را ترویج و تبلیغ نمایند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی: از تخریب و تضعیف یکدیگر پرهیز کنیم

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان در اعلام مواضع هفتگی این حزب با اشاره به انتخابات 1400، گفت: انتخابات 1400 در بخش تمام مردمی آن یعنی شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایر و در بخش مردم سالاری دولتی یعنی انتخابات ریاست جمهوری، انتخاباتی سرنوشت ساز در گام دوم انقلاب است.

وی ادامه داد: اگر مردم با استفاده از تجربیات گذشته و شناخت کافی از نامزدها انتخاب خوبی داشته باشند و نیروهای کارآمد، با ایمان، با انگیزه، علاقه مند، پرکار و اصلح را انتخاب نمایند، مسلماً مسائل موجود به آسانی حل خواهد شد، زیرا وجود ولایت فقیه و رهنمودهای امام خامنه ای، مردم خستگی ناپذیر و هوشیار و کشوری با امکانات گسترده زمینه ساز حل معضلات و ناهمواری ها می باشند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید نمود: مهم آن است که رجایی گونه ها و لاجوردی گونه ها انتخاب شوند، تا فاسدان و زیاده طلبان ناامید شوند و ملت امیدوار شود.

بادامچیان ادامه داد: علی رغم منفی گویی های رسانه های بیگانه و بعضی عناصر داخلی، انتخابات 1400، پرشور و ان شاالله حضور عمومی مردم حماسه ساز خواهد شد.

وی توضیح داد: ملت ما در بزنگاه ها ثابت کردند که با بصیرت، انتخاب آزاد و حماسه سازی توطئه های دشمنان را خنثی و امید مخالفان و معاندان را ناامید و طرح های بیگانگان را عقیم گذاشته است و این بار نیز چنین خواهد نمود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره نامزدهای انتخاباتی و فعالیت های سیاسی احزاب، گفت: با حفظ احترام به همه، فضای سیاسی کشور به حمد الهی آزاد و میدان گفت وگو و مطرح کردن افکار و دیدگاه ها و اشخاص مورد نظر گروه ها و احزاب و تشکل ها باز است؛ از تخریب و تضعیف یکدیگر پرهیز کنیم و هر شخص و جمع کار اثباتی خود را ترویج و تبلیغ نمایند.

بادامچیان گفت: با توجه به تحولات جهانی که در شرایط خاصی قرار دارند، مانند انتخابات آشفته آمریکا و رویدادهای پس از انتخابات و تحولات در کشورهای همراه آمریکا همچون اروپا و بحران تشدید سیاسی - مالی و کرونا احتیاج به تحول فکری و برنامه ای در ایران وجود دارد تا با تبدیل تهدیدها به فرصت و استفاده از فرصت ها، تمدن نوین اسلامی و دولت کریمه اسلامی تحقق یابد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 51484

به "دبیرکل حزب موتلفه اسلامی: از تخریب و تضعیف یکدیگر پرهیز کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیرکل حزب موتلفه اسلامی: از تخریب و تضعیف یکدیگر پرهیز کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید