خبرنگاران راهداری : حمل کالای ناوگان جاده ای از کرمان 10 درصد افزایش یافت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کرمان - خبرنگاران - رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: ناوگان حمل بار جاده ای نزدیک به 13 میلیون و 500 هزار تن کالا از مبدا این استان به سایر استان ها طی پنج ماهه ابتدای سال جاری حمل نموده که آمار یاد شده رشد 10 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال 98 نمایش می دهد.

خبرنگاران راهداری : حمل کالای ناوگان جاده ای از کرمان 10 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگاران، اسماعیل محمدی روز شنبه در جمع خبرنگاران اضافه نمود: این میزان کالا توسط 582 هزار سفر باری با انواع کامیون، کامیونت و تریلر از مبدا استان کرمان به داخل و خارج از استان حمل شد.

وی کالاهای حمل شده در سال گذشته را گندله، کنستانتره سنگ آهن، سنگ آهن، آهن اسفنجی، گازوییل، بنزین، سیمان کیسه ای، انواع بنزین، سیمان فله، شمش فولاد و سایر موارد ذکر کرد و گفت: کالای عمده جابه جاشده از مبدا استان کرمان طی پنج ماه ابتدای سال جاری نیز بر همین اساس برآورد شده است.

رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان اضافه نمود: این میزان بار توسط 190 شرکت حمل و نقل کالای فعال در این استان حمل شده است.

وی ادامه داد: عمده بار حمل شده از استان کرمان به خارج از استان عموما کالاهای معدنی، صنعتی و فراوریی است که این آمار ماهیت و میزان فراوری صنعتی نسبت به فراوریات کشاورزی در شمال استان را نشان می دهد.

محمدی گفت: بیشترین مبدا کالاهای حمل شده با توجه به وجود معادن متعدد و کارخانجات صنعتی به ترتیب شهرستان های سیرجان، کرمان و زرند بوده اند.

وی مطرح نمود: مقصد عمده محصولات منتقل شده از مبدا استان کرمان نیز به ترتیب استان های هرمزگان، اصفهان، یزد و سیستان و بلوچستان اعلام می گردد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 40081

به "خبرنگاران راهداری : حمل کالای ناوگان جاده ای از کرمان 10 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راهداری : حمل کالای ناوگان جاده ای از کرمان 10 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید