خبرنگاران برگزاری شانزدهمین نمایشگاه حروف نگاری در فضای مجازی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- شانزدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماء الحسنی از ششم اردیبهشت و با سازماندهی پایگاه اینترنتی طراحان مستقل ایران تودی پوسترز به وسیله فضای مجازی برگزار می گردد.

خبرنگاران برگزاری شانزدهمین نمایشگاه حروف نگاری در فضای مجازی

شانزدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماء الحسنی که قرار بود با همکاری خانه هنرمندان ایران در دو گالری ممیز و زمستان برگزار گردد، به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و مقابله با ویروس کرونا، آثار خود را از ششم اردیبهشت و همزمان با ماه مبارک رمضان در فضای مجازی نمایش می دهد.

همچنین آیین های افتتاحیه و معرفی برگزیدگان این رویداد که قرار بود ابتدای ماه مبارک رمضان در تالار جلیل شهناز برگزار گردد، لغو و در صورت وجود شرایط مناسب، ایمن و بی خطر، همزمان با عید سعید فطر برگزار خواهد شد. در غیر این صورت نتایج داوری به وسیله رسانه ها و وب سایت نمایشگاه به اطلاع عموم می رسد.

در این دوره از نمایشگاه جایزه بهترین اثر از نگاه مخاطبان به پوستری تعلق می گیرد که در اینستاگرام بیشترین تعداد لایک را به خود اختصاص دهد. مجموع آثار منتخب هیات داوران و راه یافته به این دوره از نمایشگاه نیز 44 پوستر است که در صفحه اینستاگرام نمایشگاه به شناسه asmaulhusna261@ منتشر می شوند.

جوایز برگزیدگان دوره شانزدهم نمایشگاه، دیپلم افتخار و مبلغ 50 میلیون ریال برای نفر اول، دیپلم افتخار و 30 میلیون ریال برای نفر دوم و دیپلم افتخار و مبلغ 20 میلیون ریال برای نفر سوم است.

همچنین اهدای پنج تقدیرنامه و مجموع مبلغ 50 میلیون ریال به پنج طراح برگزیده نمایشگاه(هر هنرمند 10 میلیون ریال) از سوی هیات داوران با اهداف تشویقی و انگیزشی درنظر گرفته شده است.

جایزه غیرنقدی بهترین اثر از نگاه مخاطب نیز تا سرانجام ماه مبارک رمضان به وسیله آرای کاربران صفحه اینستاگرام نمایشگاه تعیین خواهد شد.

لازم به ذکر است نشست انتخاب آثار و داوری شانزدهمین نمایشگاه حروف نگاری پوستر اسماء الحسنی نیز 15 بهمن ماه 98 با حضور سیدحسن موسی زاده، سیدحمید شریفی آل هاشم و کوروش پارسانژاد برگزار و برگزیدگان انتخاب و تعیین شدند. نشانی وب سایت نمایشگاه اسماء الحسنی www.todayposters.com است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 30725

به "خبرنگاران برگزاری شانزدهمین نمایشگاه حروف نگاری در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری شانزدهمین نمایشگاه حروف نگاری در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید