جستجو در گوگل با هوش مصنوعی پیشرفته می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، شرکت گوگل تصمیم دارد طی روزها و و ماه های آینده به روزرسانی های جدیدی در سرویس موتور جستجوی خود ارائه کند. به طور کلی این تغییرات با یاری روش های نوین هوش مصنوعی و ماشین یادگیری انجام می شوند تا نتایج جستجوی بهتری برای کاربران فراهم گردد. از به روزرسانی های جدید گوگل می توان به ابزار کنترل هجی صحیح کلمات اشاره نمود. این ارتقا با یاری شبکه عصبی انجام می گردد.

جستجو در گوگل با هوش مصنوعی پیشرفته می گردد

همچنین گوگل از هوش مصنوعی برای تقسیم کردن جستجو به گروه های زیر مجموعه استفاده می نماید تا به این ترتیب نتایج بهتری را به کاربر نشان دهد.

در کنار این موارد، از بینایی رایانشی و فناوری شناسایی گفتار برای برچسب زدن و تقسیم کردن ویدئوها به طور اتوماتیک استفاده می گردد. این نسخه اتوماتیک بخش ابزارها است. به عنوان مثال ویدئوهای آشپزی یا مسابقات ورزشی را می توان دسته بندی و به طور اتوماتیک به فصل هایی جداگانه تقسیم کرد. این دسته بندی ها در نتایج جستجو نیز ظاهر می شوند.

علاوه بر آن، در روش جدید گوگل به جای کل صفحات وب متن های مستقل در صفحات منظم می شوند. این اطلاعات با یاری هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی تحلیل می شوند تا نتایج جستجو را دقیق تر ارائه نمایند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42696

به "جستجو در گوگل با هوش مصنوعی پیشرفته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جستجو در گوگل با هوش مصنوعی پیشرفته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید