جذب 85 درصدی تسهیلات اشتغال روستایی، افزایش 8 برابری تسهیلات مشاغل خانگی استان تهران

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون مالی استاندار تهران گفت: تسهیلات مشاغل خانگی اختصاص یافته به استان در امسال حدود 8 برابر شده و از 86 میلیارد ریال به 622 میلیارد ریال افزایش یافته است.

جذب 85 درصدی تسهیلات اشتغال روستایی، افزایش 8 برابری تسهیلات مشاغل خانگی استان تهران

به گزارش خبرنگاران، حشمت اله عسگری در جلسه آنالیز طرح های اشتغالزایی از محل تسهیلات اشتغال روستایی و مشاغل خانگی اظهارکرد: 85 درصد از 380 میلیارد تومان اختصاص یافته به استان از محل تسهیلات اشتغال روستایی معادل 325 میلیارد تومان در قالب 951 طرح دارای توجیه فنی و مالی در سه بانک عامل توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

وی بعلاوه در ادامه اضافه نمود: با توجه به عملکرد پیروز استان در سال 99 اندازه تسهیلات مشاغل خانگی اختصاص یافته به استان در امسال حدود 8 برابر شده و از 86 میلیارد ریال به 622 میلیارد ریال افزایش یافته است.

معاون مالی استاندار تهران از بانک های عامل طرح های اشتغال روستایی و مشاغل خانگی خواست نسبت به آنالیز دقیق و تسریع در انجام فرایند طرح ها به منظور حصول در نتیجه اقدامات لازم را به عمل آورده و از این فرصت مناسب برای استان که در برگیرنده تسهیلات یارانه دار با سود 4 و 6 درصد هست، استفاده لازم صورت پذیرد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ در این جلسه به آنالیز تک تک طرح های در دست آنالیز به وسیله بانک های عامل پرداخته شد و تصمیمات لازم در مورد کاهش فرایند و تسریع در انجام امور اتخاذ گشت.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 63936

به "جذب 85 درصدی تسهیلات اشتغال روستایی، افزایش 8 برابری تسهیلات مشاغل خانگی استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب 85 درصدی تسهیلات اشتغال روستایی، افزایش 8 برابری تسهیلات مشاغل خانگی استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید