کوشش دانش بنیان ها برای نفوذ ابرکامپیوترها در صنایع محقق شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یک شرکت دانش بنیان با فراوری نرم افزارهای مختلف، یک گام بلند در حوزه ابرکامپوترها برداشت.

کوشش دانش بنیان ها برای نفوذ ابرکامپیوترها در صنایع محقق شد

امین نظارات مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: این شرکت به صورت کلی در حوزه ابرکامپیوترها و بیگ دیتا فعالیت دارد. HPC حوزه ای است که در آن احتیاجمندی های سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به بحث ابرکامپیوترها معین می گردد. شرکت ما هم در این زمینه محصولات مختلفی فراوری نموده است که از جمله می توان به محصول دانش بنیان نرم افزار زمانبندی مراکز ابررایانه اشاره نمود.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان گفت: یکی از احتیاجهای کشور ما محصولات مرتبط با شبیه سازی است. مثلاً صنعت نفت و گاز احتیاجمند این است که قبل از آغاز حفاری بعضی داده ها به وسیله ابرکامپیوترها آنالیز گردد و در اصطلاح فرایند شبیه سازی حفاری انجام گیرد. بعلاوه شرکت های دارویی یا بعضی صنایع عظیم هم به شبیه سازی های عظیم احتیاج دارند. نرم افزار دانش بنیان ما یاری می نماید که فرایند شبیه سازی با دقت انجام گیرد.

وی گفت: نرم افزار زمانبندی مراکز ابررایانه، یاری می نماید که زمان مورد احتیاج برای پژوهش و تحقیق کاهش یابد و داده های بسیار عظیم در یک زمان کوتاه، مورد آنالیز و تجزیه و تحلیل قرار گیرند. این نرم افزار با یک دهم قیمت نمونه مشابه خارجی عرضه شده است و از قابلیت صادراتی هم برخوردار است.

این فعال دانش بنیان با اشاره به فرایند توسعه ابرکامپیوترها در کشور، اضافه نمود: بسیاری از مشتریان خدمات ما، مراکز دانشگاهی هستند، ما ضمن فروش نرم افزار زمانبندی مراکز ابررایانه یا دیگر نرم افزارها، به آنها یاری می کنیم تا در استفاده از ابرکامپیوترها، مطابق روش های استاندارد و علمی، عمل نمایند.

نظارات با توجه به صندلی کشور، در این رشته، گفت: البته هنوز هم بحث استفاده از ابرکامپیوترها در کشور احتیاج به فرهنگ سازی دارد. صنایع عظیم باید با مزایای استفاده از این روش ها آشنا شوند و این فرایندهای فناورانه را جایگزین فرایند های سنتی نمایند.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان ضمن تبیین دورنمای این فناوری ها در کشور، اضافه نمود: ما در این شرکت در کوشش هستیم تا علاوه بر فراوری نرم افزار، بعضی قطعات سخت افزاری مرتبط با ابرکامپیوترها را هم فراوری کنیم و امیدوار هستیم در آینده نزدیک، سبد محصولات ما بسیار متنوع تر گردد.،مهر

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 62151

به "کوشش دانش بنیان ها برای نفوذ ابرکامپیوترها در صنایع محقق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش دانش بنیان ها برای نفوذ ابرکامپیوترها در صنایع محقق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید