تزریق واکسن کُوو ایران برکت به مینو محرز

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یکی از اعضای کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا واکسن کُوو ایران برکت زد.

تزریق واکسن کُوو ایران برکت به مینو محرز

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرحله سوم آزمایش انسانی واکسن کُوو ایران برکت با تزریق به خانم دکتر مینو محرز متخصص بیماری های عفونی و ناظر این طرح آغاز شد. با اجرای این مرحله، زمینه برای واکسیناسیون عمومی این واکسن فراهم می گردد.

مرحله سوم آزمایش انسانی واکسن کُوو ایران برکت با تزریق به خانم دکتر مینو محرز متخصص بیماری های عفونی و ناظر این طرح آغاز شد. با اجرای این مرحله، زمینه برای واکسیناسیون عمومی این واکسن فراهم می گردد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه زیرساخت مناسبی در کارخانه ایجاد شده و به زودی با ظرفیتی بالا واکسن کوو ایران برکت فراوری انبوه خواهد شد.

دکتر حامد حسینی مدیر کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت با مرور مراحل گذشته این واکسن گفت: در 24 ساعت اول ثبت نام مرحله سوم ، انبوهی از افراد داوطلب تزریق شدند.

وی ادامه داد : مرحله سوم در 6 استان انجام خواهد شد و آغاز این مرحله مطالعاتی با تزریق بر روی سه تن از اساتید کشور ، خانم دکتر محرز ، دکتر شهریاری و دکتر زرگر انجام خواهد شد.

در مرحله سوم آزمایش انسانی واکسن کُوو ایران برکت ، این واکسن روی 20 هزار داوطلب آزمایش خواهد شد.

تا شب گذشته بیش از 32 هزار نفر در تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز و بوشهر جهت شرکت در مرحله سوم آزمایش انسانی واکسن کُوو ایران برکت ثبت نام نموده اند.

واکسن کُوو ایران برکت در مراحل دوم و سوم آزمایش انسانی در 91 درصد داوطلبان کارآزمایی بالینی افزایش آنتی بادی در حد محافظت کنندگی داشته است.

مرحله سوم آزمایش انسانی ، آخرین مرحله قبل از واکسیناسیون عمومی است و پیش بینی می گردد در صورت موفقیت آمیز بودن این مرحله، واکسیناسیون عمومی علیه کرونا با واکسن ایرانی کُوو ایران برکت آغاز گردد.

تعداد بازدید : 91

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56107

به "تزریق واکسن کُوو ایران برکت به مینو محرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق واکسن کُوو ایران برکت به مینو محرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید