برگزاری طرح فصلی فروش کتاب لازم است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران ، سید حسین زارع حسینی مدیر کتابفروشی کمال الملک تهران، در گفت وگو با روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران درباره طرح فصلی فروش کتاب گفت: اگر در کل نگاه کنیم متوجه می شویم طرح های توزیع یارانه کتاب به وسیله کتابفروشی ها (طرح های فصلی فروش کتاب) خوب بوده و برگزاری آن برای کتابفروشی ها لازم است و خود ما نیز وارد عمل می شویم تا در ایام برگزاری طرح مردم را راغب به مشارکت و خرید کتاب کنیم.

برگزاری طرح فصلی فروش کتاب لازم است

وی ضمن بیان این که زمان برگزاری طرح زمستانه کتاب با خرید شب عید مردم تداخل پیدا نموده است، مطرح کرد: این امر کار را کمی سخت می نماید و اما کسی که عشق کتاب را دارد همچنان در پی تهیه و خرید آن است. اما به گمانم استقبال خوب خواهد بود.

او با اشاره به فروش بعضی از کتاب ها در نرم افزار و سایت های مختلف اظهار کرد: در بعضی موارد مشتری برای خرید کتاب به کتابفروشی مراجعه می نماید و پس از مواجهه با قیمت کتاب از تخفیفات سایت ها و نرم افزار های مختلف سخن می گوید که گاها تا 50 درصد نیز می رسد. سوال این است که این برنامه ها تا چه اندازه از فروش کتاب سود نموده اند که اکنون آن را با این میزان تخفیف ارائه می نمایند؟

سید حسین زارع حسینی در انتها گفت: به نظر من باید قانونی وجود داشته باشد که تخفیف بیش از بیست درصد ارائه نگردد؛ به واقع این موارد ضربه بزرگی به کتابفروشی ها وارد می نماید که امیدوارم با برگزاری طرح های فصلی فروش کتاب تا اندازه ای از آن جلوگیری و از مسائل کتابفروشی ها کاسته گردد.

طرح زمستانه کتاب از 9 تا 16 اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می گردد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 54168

به "برگزاری طرح فصلی فروش کتاب لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری طرح فصلی فروش کتاب لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید