بازگشت سوپرجام اسپانیا به عربستان از فصل آینده

به گزارش مجله یک کامپیوتر، با اعلام لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، رقابت های سوپرجام از سال آینده دوباره در عربستان برگزار خواهد شد.

بازگشت سوپرجام اسپانیا به عربستان از فصل آینده

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فصل گذشته رقابت های سوپرجام اسپانیا با حضور چهار تیم رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید والنسیا در کشور عربستان برگزار گردید؛ مسابقاتی که نهایتاً در بازی فینال آن رئال مادرید در ضربات پنالتی پیروز به شکست رقیب همشهری یعنی اتلتیکو شد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

بر اساس قراردادی که بین فدراسیون فوتبال اسپانیا و عربستان منعقد شده قرار بود که سال جاری نیز رقابت های سوپرجام در این کشور برگزار گردد؛ با این حال شیوع گسترده ویروس کرونا در سرتاسر جهان و محدودیت های به وجود آمده ناشی از آن باعث شد که تصمیم جدیدی در این باره اتخاذ گردد و بازی ها سال جاری به جای عربستان در خود کشور اسپانیا برگزار گردد.

در این بین طی هفته های گذشته گفته شد که ممکن است فصل آینده نیز رقابت های سوپرجام در همین کشور اسپانیا برگزار گردد اما اکنون این موضوع تکذیب شده است. در همین ارتباطات لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا تایید نموده که از فصل آینده دوباره مسابقات سوپر جام در کشور عربستان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است چندی پیش سوپر جام این فصل با حضور تیم های بارسلونا، والنسیا، رئال مادرید و بیلبائو در اسپانیا برگزار گردید. مسابقاتی که با قهرمانی اتلتیکو بیلبائو سرانجام یافت.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 51812

به "بازگشت سوپرجام اسپانیا به عربستان از فصل آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت سوپرجام اسپانیا به عربستان از فصل آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید