بارتومئو: برای آرتور یک پرونده انضباطی باز نموده ایم، ستین سرمربی بارسلونا می ماند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس باشگاه بارسلونا نارضایتی خود از تصمیم هافبک برزیلی این تیم برای بازگشت به تمرینات آبی و اناری ها را ابراز کرد.

بارتومئو: برای آرتور یک پرونده انضباطی باز نموده ایم، ستین سرمربی بارسلونا می ماند

به گزارش خبرنگاران، خوسپ ماریا بارتومئو مراتب خشم و نارضایتی خود از تصمیم آرتور ملو برای عدم بازگشت به تمرینات بارسلونا را اعلام نمود.

هافبک برزیلی بارسلونا که با میرالم پیانیچ هافبک یوونتوس معاوضه شده و از فصل آینده برای یووه توپ می زند، در سرانجام لالیگا به برزیل سفر کرد و با این توجیه که در برنامه های کیکه ستین، سرمربی بارسا جایی برای بازی های لیگ قهرمانان ندارد، حاضر نشده برشود. او باید دوشنبه هفته پیش در نوکمپ حضور پیدا می کرد تا تست کرونا بدهد و آماده بازگشت به تمرینات شود اما هنوز اقدام به چنین کاری ننموده و ظاهراً قصد هم ندارد که برشود. این در حالیست که طبق توافق های انجام شده قبلی قرار بود که آرتور تا سرانجام حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا این تیم را همراهی کند و 6 روز دیگر هم این تیم باید در خانه بازی برگشت مقابل ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها را انجام دهد.

بارتومئو دراین باره به روزنامه اسپورت کاتالونیا گفت: کاری که آرتور انجام داده بی احترامی به هم تیمی هایش است، چون تیم ما برای خوب نتیجه دریافت در لیگ قهرمانان انگیزه دارد. اینکه بازیکنی حضور در چنین تورنمنت مهمی را غیرضرروی بداند و خودش را حذف کند، غیرمنطقی است. این حرکت آرتور غیرقابل توجیه و کاملاً غیرقابل درک است.

بارتومئو اضافه کرد: ما با او توافق کردیم که تا سرانجام لیگ قهرمانان اروپا در کنار تیم باشد و قرار بود او (بعد از قطعی شدن انتقالش به یوونتوس) هم در لیگ هم در لیگ قهرمانان ما را همراهی کند. آرتور بازیکنی است که برای تیم اهمیت مشخصی دارد و می توانست به ما یاری کند. با این حال او پس از تعطیلات کوتاهش تصمیم گرفته است که برنشود. این رفتار او غیرقابل قبول است و به همین دلیل هم ما برای او یک پرونده انضباطی باز نموده ایم چون هیچ بحثی برای توجیه غیبتش وجود ندارد. او تماس گرفت و به ما گفت که برنمی شود و در برزیل خواهد ماند. این تصمیمی است که او گرفته آن هم در حالی که هیچ کسی به او چنین اجازه ای نداده است.

رئیس باشگاه بارسلونا سپس به حمایت از سرمربی تیم کیکه ستین پرداخت، کسی که نتوانست در چند ماه حضورش به عنوان جانشین ارنستو والورده از عنوان قهرمانی کاتالان ها در لالیگا دفاع کند.

بارتومئو درباره آینده ستین گفت: ستین با ما قرارداد دارد. زمانی که او را استخدام کردیم، به او شرح دادیم که این یک پروژه برای فصل جاری و تمام فصل آینده است. پس ارزیابی عملکرد یک مربی تنها بر اساس چند ماه آن هم در شرایطی که تحت تأثیر وقفه چند ماهه ناشی از شیوع کرونا بود، بسیار سخت است. همانطور که آرتورو ویدال هم اشاره نمود، تیم برای شناختن ستین و شیوه کاری او زمان کمی داشت. ما در هیچ مقطعی به تغییر سرمربی فکر نکردیم. می دانم که یکسری اطلاعات منتشر شده مبنی بر اینکه ما برای ستین ضرب الاجل مشخص نموده ایم اما این موضوع صحت ندارد. ما با هیچ کسی برای جانشینی ستین صحبتی نداشته ایم، نه با لوران بلان نه با هیچ مربی دیگری. من با ژاوی (سرمربی السد) صحبت کردم اما نه برای این موضوع بلکه صرفاً به خاطر رابطه خوبی که میان ما هست، ضمن اینکه او به تازگی قراردادش را با تیمش تمدید نموده است. ژاوی یک روز سرمربی بارسلونا خواهد شد اما زمانش را خود او مشخص می نماید.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 37459

به "بارتومئو: برای آرتور یک پرونده انضباطی باز نموده ایم، ستین سرمربی بارسلونا می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارتومئو: برای آرتور یک پرونده انضباطی باز نموده ایم، ستین سرمربی بارسلونا می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید