اعضای ستاد برگزاری یکصدمین سال تأسیس هلال احمر منصوب شدند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر در احکامی جداگانه رئیس، دبیر و اعضاء کارگروه های ستاد بزرگداشت یکصدمین سال تأسیس جمعیت هلال احمر را مشخص کرد.

اعضای ستاد برگزاری یکصدمین سال تأسیس هلال احمر منصوب شدند

به گزارش جمعیت هلال احمر، کریم همتی در احکامی جداگانه محمدحسن قوسیان مقدم را به نام رئیس ستاد برگزاری یکصدمین سال تأسیس جمعیت هلال احمر، روح الله استاک را به نام دبیر ستاد برگزاری یکصدمین سال تأسیس جمعیت هلال احمر، فرید مرادیان را به نام مسئول کمیته بهداشت و درمان ستاد برگزاری یکصدمین سال تأسیس جمعیت هلال احمر، مهراب شریفی سده را به نام مسئول کمیته پشتیبانی ستاد برگزاری یکصدمین سال تأسیس جمعیت هلال احمر منصوب کرد.

همچنین خسرو رحمانی به نام مسئول کمیته آموزش ستاد برگزاری یکصدمین سال تأسیس جمعیت هلال احمر، محمد گلفشان به نام مسئول کمیته جوانان ستاد برگزاری یکصدمین سال تأسیس جمعیت هلال احمر، محمد نصیری به نام مسئول کمیته داوطلبان ستاد برگزاری یکصدمین سال تأسیس جمعیت هلال احمر، مهدی ولی پور به نام مسئول کمیته امدادونجات ستاد برگزاری یکصدمین سال تأسیس جمعیت هلال احمر، منصوره باقری به نام مسئول کمیته بین الملل ستاد برگزاری یکصدمین سال تأسیس جمعیت هلال احمر و علیرضا عسگری به نام مسئول کمیته تولید ستاد برگزاری یکصدمین سال تأسیس جمعیت هلال احمر منصوب شدند.

همتی در بخشی از این احکام در خصوص اهمیت یادآوری و بزرگداشت یک قرن تلاش های جمعیت هلال احمر نوشت: امروز و در آستانه صدسالگی فعالیت این نهاد عام المنفعه یادآوری و بزرگداشت یک قرن تلاش، خدمت، ایثارگری و جان فشانی بی دریغ امدادگران، داوطلبان و جوانان این نهاد وظیفه سترگی است که عزمی جمعی می خواهد.

این ستاد شامل 10 عضو است که با هدف برگزاری یکصدمین سالگرد تأسیس جمعیت هلال احمر تشکیل شد تا افراد جامعه از خدمات بشردوستانه این جمعیت بیشتر آشنا شوند.

دولت ایران در سال 1301 جمعیت ملی خود را تأسیس کرد، ولی به جای استفاده از نشان صلیب سرخ یا هلال احمر علامت شیر و خورشید سرخ را به نام نشان جمعیت خود انتخاب کرد، این جمعیت پس از انقلاب اسلامی 1357 و در سال 1359، با ارسال نامه ای به دولت سوئیس به نام امین و نگاه دارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، گفت که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال احمر استفاده خواهد کرد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60445

به "اعضای ستاد برگزاری یکصدمین سال تأسیس هلال احمر منصوب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای ستاد برگزاری یکصدمین سال تأسیس هلال احمر منصوب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید