استفاده از طب ایرانی، علائم کرونا را بهتر کند، به زودی دستورالعمل به کارگیری طب سنتی در درمان کرونا ابلاغ خواهد شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران- دبیر کمیته علمی کشوری کووید 19 گفت: استفاده از طب سنتی یا همان طب ایرانی می تواند علائم کرونا را بهتر کند و طول مدت بستری را کاهش دهد.

استفاده از طب ایرانی، علائم کرونا را بهتر کند، به زودی دستورالعمل به کارگیری طب سنتی در درمان کرونا ابلاغ خواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، خانم عاطفه عابدینی اضافه نمود: دستورالعمل طب ایرانی در کمیته علمی کرونا تدوین شده است و به مراکز درمانی ابلاغ می گردد.

او ادامه داد: لزوم به کارگیری طب سنتی یا ایرانی برای درمان تکمیلی در بیماری کووید 19 حس می شد و در همه دنیا از دارو های گیاهی به اسم دارو های کمکی در پیشگیری یا درمان، استفاده می گردد.

خانم عابدینی اضافه نمود: با مطالعه طرح های مختلف ایران و دیگر کشور ها و استخراج مطالب علمی و همکاری داروسازان بالینی ایرانی، متخصصان طب ایرانی و متخصصان بالینی، دستورالعملی را تدوین کردیم و مانند بقیه دستورالعمل های کمیته علمی، خواستیم به مراکز درمانی ابلاغ گردد که به زودی این کار، انجام خواهد شد.

دبیر کمیته عملی کشوری کووید 19 اضافه نمود: با توجه به تغییرات کمیته علمی از اردیبهشت سال جاری تا به امروز، یکی از کمیته ها، کمیته های طب ایرانی بود که ساعت ها مطالعه و تحقیقات شد تا از طب ایرانی برای پیشگیری و درمان کمکی بیماری کووید 19 استفاده گردد.

او اضافه نمود: انتظار نداریم درمان طب سنتی یا ایرانی، بتواند معالجه کامل یا پیشگیری کامل را انجام دهد، اما می تواند بعضی از علائم را بهتر کند و حتی توانسته طول مدت بستری را کاهش دهد.

دبیر کمیته علمی کشوری کووید 19 گفت: به نظر می رسد با توجه به مطالعاتی که در همه دنیا صورت گرفته است، ترکیب طب گیاهی و درمان شیمیایی می تواند علائم را بهتر و دوره بستری را کوتاه تر کند.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، خانم عابدینی اضافه نمود: بر اساس این دستورالعمل، پزشکان در مراکز درمانی می توانند از مشاوره همکاران طب ایرانی استفاده نمایند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 63757

به "استفاده از طب ایرانی، علائم کرونا را بهتر کند، به زودی دستورالعمل به کارگیری طب سنتی در درمان کرونا ابلاغ خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از طب ایرانی، علائم کرونا را بهتر کند، به زودی دستورالعمل به کارگیری طب سنتی در درمان کرونا ابلاغ خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید