آمادگی 100 اکیپ امدادی و اتفاقات در سطح لرستان در ایام نوروز و تعطیلات

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/لرستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از آمادگی 100 اکیپ امدادی و اتفاقات در سطح استان در ایام نوروز و تعطیلات اطلاع داد.

آمادگی 100 اکیپ امدادی و اتفاقات در سطح لرستان در ایام نوروز و تعطیلات

حمیدرضا کرم وند امروز 25 اسفندماه، با اشاره به تمهیدات مجموعه برای خدمت رسانی بهتر به مردم عزیز روستا و شهرهای استان در ایام نوروز، اظهار کرد: در تمامی شهرستان ها اکیپ برطرف حوادث تجهیز شده و به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات و برطرف حوادث احتمالی در مورد آب رسانی به مردم عزیز خصوصاً با توجه به شیوع ویروس کرونا است.

وی با تأکید بر اینکه کشیک نوروزی شرکت از 26 اسفندماه فعال شده و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت، ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی اجرا شده تعداد 100 اکیپ برطرف حوادث و اتفاقات در این ایام فعال است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: تأمین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای هموطنان و پیشگیری از بروز حوادث و اتفاقات احتمالی در سطح شبکه های آب رسانی و برطرف اتفاقات در کمترین زمان ممکن از اهداف برقراری این کشیک ها است.

کرم وند با بیان اینکه این شرکت با تشکیل ستاد ویژه در تمام مناطق تحت پوشش (روستا و شهرهای استان) به استقبال نوروز رفته است، اضافه کرد: نیروهای مرتبط با آبرسانی در ستاد و مناطق در حال آماده باش کامل به سر می برند و تهیه تمام تجهیزات مورد احتیاج برای برطرف اتفاقات شامل لوله، اتصالات، ابزار فنی، بازدید دوره ای از کلیه تأسیسات بر اساس سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و تهیه یا تعمیر الکتروپمپ های ذخیره مورد احتیاج چاه ها از جمله تدابیر پیش بینی شده آبفا لرستان برای تعطیلات نوروزی سال نو است.

وی بیان نمود: خوشبختانه با تعامل مناسب بین دستگاه های اجرایی استان و حمایت مدیریت ارشد استان سال جاری شاهد افزایش کیفیت خدمات رسانی نوروزی در استان هستیم که این موضوع باعث ایجاد کوشش مضاعف در مجموعه شرکت آب و فاضلاب در استان شده است.

مدیرعامل شرکت از کلیه هم استانی های درخواست کرد در صورت بروز حادثه در بخش آب و فاضلاب می توانند در طول شبانه روز موارد را با شماره تلفن 122 شرکت آب و فاضلاب استان در میان بگذارند تا همکاران ما در اسرع وقت نسبت به اصلاح حوادث اقدام نمایند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 52740

به "آمادگی 100 اکیپ امدادی و اتفاقات در سطح لرستان در ایام نوروز و تعطیلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی 100 اکیپ امدادی و اتفاقات در سطح لرستان در ایام نوروز و تعطیلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید